NEPOSLUŠNO - glasbena tveganja na preizkušnji

5. do 8. november 2015 Ljubljana, Španski borci, MSUM


ČETRTEK, 5.11.2015

14:00 - 17:00 Seijiro Murayama (JAP) - glasbena delavnica

18:00 Tao G. Vrhovec Sambolec: Reading Stanley Brouwn - MSUM* - MSUM link

20:00 Dirty Ear forum**

21:00 Jasna Veličković (SRB/NL) - Velicon***(inštrument, izdelan iz trajnih magnetov in ročnih tuljav)

22:00 BOMB feat. Lotte Anker (SWE, DEN)

Lotte Anker - saksofoni

Ola Paulson - saksofoni

Anders Linsjö - električni bas, akustična kitara

Anders Uddeskog - bobni, tolkala


PETEK, 6.11.2015

14:00 - 17:00 Seijiro Murayama (JAP) - glasbena delavnica

20:00 Dirty Ear forum**

21:00 Sylvia Bruckner (AUT) - klavir

22:00 Gratkowski / Tramontana (D, IT)

Frank Gratkowski - altovski saksofon, klarineti

Sebi Tramontana - pozavna


SOBOTA, 7.11.2015

14:00 - 17:00 Seijiro Murayama (JAP) - glasbena delavnica

18:00 koncert udeležencev glasbene delavnice

20:00 Dirty Ear forum**

21:00 Seijiro Murayama (JAP) - tolkala, glas

22:00 Gross / Dörner (FRA, D)

Jean Philippe Gross - sintetizatorji zvoka

Axel Dörner - trobenta


NEDELJA, 8.11.2015

20:00 Irena Tomažin (SLO): Telo glasu - predstava


Vstopnice za vse dogodke 20 eur, za posamezni dogodek 5 eur, predavanje in Dirty Ear forum brezplačno.

Udeležba na delavnicah je brezplačna, potrebna je vnaprejšnja prijava na zavodsploh@gmail.com.

Produkcija Zavod Sploh v sodelovanju s Španskimi borci.


*MSUM - muzej sodobne umetnosti, Meistrova 3 (Koproducenti: Norwegian Artistic Research Programme

in Akadamija za umetnost in oblikovanje v Bergnu(KHiB), Zavod SPLOH, Projekt Atol)

**The Dirty Ear forum je eksperimentalna platforma za raziskavo zvoka.

Sodelujejo: Brandon LaBelle, Annette le Fort, Israel Martinez, Irena Tomažin, Tao G. Vrhovec Sambolec.

**Velicon – inštrument, izdelan iz trajnih magnetov in ročnih tuljav. Velicon nas potopi v pokrajino magnetnih polj.

Z uporabo ročnih tuljav neslišni fenomen postane slišen. Avtorica Jasna Veličković.


Neposlušno ustvarja pogoje za prakticiranje improvizacije in za razvoj improvizacijskega potenciala.

Improvizirano glasbo je treba izvajati redno. Na festivalih, koncertih, v zasebnosti, v skupinah, solistično

in še posebej v novih situacijah, ko so glasbene izkušnje in pričakovanja na preizkušnji.

Neposlušno je prostor izmenjav, kjer se na koncertih, delavnicah, predavanjih in v drugih formah

križajo raznovrstne mejne glasbene prakse.