Zavod Sploh
Where SplohUpcomingArchive

Where Sploh

Touring 2024

23. 9. – Oholo!, Kino Šiška, Ljubljana
22. 9. – Zveze: CPG Impro, festival Medvrsticami, Kranj
14. 9. – Neforma #112, Bučno, Lesno Brdo  
31. 8. – U. F. O., Tanzmesse, Duesseldorf, Germany
21.-31. 8. – PARL, Ljubljana
7. 8. – Zveze: CPG Impro, Luda-a Literatura, Ljubljana
26. 7.  – Tomaž Grom, Impro Jazz žurka, Plac, Ljubljana
29. 6. – Zveze: CPG Impro, Penčanje v Medani
29. 6. – Gimnastika ne/smisla III, Industrijska cona Struge, Borovnica
19. 6. – Zveze: Tomaž Grom, Taktišča, Ljubljana
12. 6. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Libertas festival, Koper
10. 6. – U.F.O, Borštnikovo srečanje, Maribor
7. 6. –  Zveze: CPG Impro, festival Intonale, Celovec, Austria
29. 5. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
27. 5. – Šalter ansambel, K2+, Kulturni center Vojvodine, Novi Sad, Serbia
26. 5. – Šalter ansambel, Ring Ring, Beograd, Serbija
24. 5. – Zvokotok: Šalter ansambel, Slovenske Konjice
23. 5. – Šalter ansambel, Echoraum, Wienna, Austria
22. 5. – Zveze: Kochar, Badrutt, Kutin, Grom, Taktišča, Ljubljana
18. 5. – Na delo!, Inkubator, Maribor
17. 5. – Tomaž Grom: Solo Poljub, Minoritska cerkev, Maribor
16. 5. – Zveze: CPG Impro, Luda literatura, Ljubljana
15. 5. – Ne misli, da bo kdaj mimo, V-F-X festival, Kinoteka
9. 5. – Zvokotok: Ne in Na pisano, AG, Ljubljana
2. 5.-5. 5. – U.F.O., Sophiensaele, Berlin
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz, Berlin
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2.- – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2.- – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2.- – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2.- – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Triest, Italy
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana

5.8.2021

Špela Trošt: Moja pojavnost nima več ostrih robov

Performativno predavanje Špele Trošt na povabilo Nine Dragičević

Topografije zvoka, galerija ŠKUC - 5.8. ob 20:30

»Z vzpostavitvijo žive fizične prisotnosti in neposrednih relacij med subjekti kot zavezujoče izvirnosti performativnih praks hkrati konstituiramo tudi njihovo neizbežno omejitev. Enkratnost in avtentičnost kreativnega procesa ali neponovljivost dogodka je pogoj za njegov obstoj, a ga hkrati obsoja na stanje nemoči znotraj industrije kulturnih proizvodov, namenjenih nenehni množični reprodukciji. Zahteva po fizični prisotnosti in kvantitavno omejevanje navzočih postavlja performativne umetnosti v kontradiktoren položaj nasproti naraščajoči množični konzumaciji drugih medijev....
Novi mediji so razširili in preoblikovali načine prisotnosti s kombiniranjem fizičnosti in simulakrov, z razgradnjo teles v prostoru, s simultanimi prisotnostmi, oddvojitvijo telesa in glasu, podvojitvami, fragmentarnostjo …
...
Čedalje večja prisotnost virtualnih teles, glorioznih teles, teles brez organov, fraktalnih teles, fantomskih teles in fluidnih teles nas svari pred prihodnostjo, zaznamovano z odsotnostjo snovnih teles.«
Preden se je posvetila delu producentke, je Špela Trošt kot igralka, dramaturginja in pomočnica režije soustvarila več kot 30 projektov. In jih v različnih vlogah še naprej soustvarja. Z doktorsko disertacijo Genealogija pojma prisotnosti v uprizoritvenih umetnostih je doktorirala na Primorski univerzi. V svojem delu se pomika na relacijah telo – osmišljanje in misel – utelešanje. Primer prve je doktorska disertacija, v kateri utemeljuje različne artikulacije pojavnosti prisotnosti znotraj teorije in prakse, primer druge pa je performans Ko bom velik, bom predstava, kjer tematika koncepta prisotnosti postane osrednja tema performansa. Zlasti jo vznemirjajo tiste prakse, ki odpirajo vprašanja realnega, virtualnega, telesnega, predstavljanja, dogodka, prečenja, odprte forme itn.

Archive

Follow us
and stay informed