Zavod Sploh
Confine apertoUpcomingArchiveCriticsPhotography

Confine aperto

Confine aperto represents an open set of musical expressions that confront various practices through an improvisational and experimental character. The actuality and originality of handling music matter includes the research of understanding sounds, issues linked to music communication and opening technological potentials. Risky and often unverified combinations guarantee liveliness, coincidences, unpredictability and openness.

Since 2020, Confine aperto has been part of the portal Neodvisni.

Open Call 2020 is closed.
75 applications came from Slovenia and abroad. 30 musicians were selected by curator.

Between 2005 and 2018 Confine aperto was curated by Tomaž Grom.
Between 2018 and 2021 Confine aperto will be curated by László Juhász.

List of all past Confine aperto concerts

30.3.2020

POSTPONED! Confine aperto: usmerja Mario Batelić

30.3. ob 21h – CONFINE APERTO – Galerija Škuc

Usmerja Mario Batelić.

Čemú se ukvarjaš z glasbo?
Čému se v glasbi posvečaš?

Nastopam od devetega leta starosti. Od takrat sta bila glasba in moj inštrument moja tolažba, moje odrešenje, obup in agonija, moj najboljši prijatelj in moj najhujši sovražnik. Dalo mi je dalo trenutke svetega veselja in trenutke neskončne žalosti. Naučilo me je, da ni dobrega ali slabega, je samo obstoj in kar naredimo iz tega. Naučilo me je, da se temu predam. In to presega vse druge izkušnje. Želim se še naprej predajati, zato igram glasbo.
In ko igram, poskušam doseči iskrenost naslednje odigrane note, izmenjati čustva, odpreti se in kanalizirati vse, kar želi biti kanalizirano.
V glasbi se posvečam tehnični dovršenosti, pravilnosti stilske interpretacije in izražanju znotraj teh tesnih okvirjev (klasične glasbe), na drugi strani pa raziskovanju sebe skozi neomejene prostranosti proste improvizacije. Slednje mi zaradi drugačnosti od tega, kar sem počela prej več kot pol svojega življenja, predstavlja poleg svobode tudi ogromen izziv, saj me prisili, da samo sebe utemeljujem in se tako izognem delanju stvari preprosto zato, ker lahko.
Zakaj muziciram? Zato, ker lahko.
Od petnajstega leta se posvečam svobodni improvizaciji, in sicer elektroniki (digitalni ali analogni).
Prosta improvizacija je zame najbolj zanimiva in zahtevna oblika komunikacije, če jo primerjam z verbalno ali vizualno komunikacijo. Upošteva raznolike dejavnike (prostor, občinstvo, energija ...), ki jih v bolj klasičnih performativnih situacijah nespametno ignoriramo in sprejmemo.
Glasba je zame način, kako se bolje izraziti, moj instrument pa mi je pokazal svetlobo. Danes se posvečam razširjenim tehnikam in zvočnosti. Zame je pomembna raznolikost barv (glasbenikov in inštrumentov).

Confine aperto ne bo le koncert, bo pogovor, okrogla miza, predavanje, srečanje, izmenjava, soočanje vseh prisotnih.

Critics

pokaži vse

Follow us
and stay informed