Zavod Sploh
SluhodvodUpcomingArchivePhotographyVideo

Sluhodvod

It is designed as a place to integrate and connect various media within a musical event. At the production level, it provides an in-depth methodology for creating and co-creating, conceiving and contextualizing, collective creation and comprehending contemporary music. It establishes a platform for extended and more intense searching, experimentation, testing and connecting between musicians (improvisers, contemporary musicians, composers, sound artists), musicologists and other theoreticians and creators in a variety of expressive fields (video, mixed media, writers …).

The project is aimed at promoting and developing musical, sound and advanced performance procedures, principles and methods of creating and receiving artistic content and form. In this, it aims to empower the importance of the reasons that lead an artist to a public artistic act, and also for the audience to recognize the reasoning, the meaning, as well as the selection of procedures, techniques, musical language and other elements. An articulate starting point and comprehensive gestures provide the possibilities for specific artistic and broader social impact. Sluhodvod creates reflection as the starting point and goal of the creative process. It addresses the collective creative process and loosens the theoretical, institutional and technological boundaries.

Sluhodvod 2021
Sluhodvod 2019

26.4.2022

Sluhodvod: Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II, Cirkulacija 2

Sluhodvod

V tednu od 25. do 28. aprila 2022 bo gost Cirkulacije 2 in Zavoda Sploh (Sluhodvod) izjemno aktivni francosko-poljski skladatelj in instrumentalist Kasper T Toeplitz.

Njegovo delo je razpeto prek več desetletij in predstavlja neposredni most med prejšnjo generacijo izredno močnih in samosvojih – a še vedno premalo prisotnih avtorjev – kot so Zbigniew Karkowski, Tetsuo Furudate, Dror Feiler, Eliane Radigue, Phill Niblock, … – in na drugi strani sodobno idejo ”elektronskega načina razmišljanja” (”la pensée électronique” / vsi zvoki so enakovredni, vse je dovoljeno, nič več razlikovanj med hrupom in glasbo, slabim in dobrim, itd.)  kot principa nove glasbe –  primeri: Zeitkratzer, Phoenix_Basel, Zinc & Copper …

torek, 26. april 2022 ob 21.00, Cirkulacija 2

Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II

Francoska skladateljica Eliane Radigue (r. 1932) v zadnjih letih postaja ikonična figura avantgarne glasbe – mednarodna zvezda. Eliane Radigue je začela s konkretno in elektronsko glasbo že v petdesetih letih prejšnjega stoletja – in čeprav je študirala pri Pierre-u Schaeffer-u in asistirala pri Pierre-u Henry-ju – je svoje pristope razvijala vzporedno. Prve samostojne javne nastope je imela konec šestdesetih, ko se je tudi dokončno estetsko osamosvojila od prej omenjene dvojice in se v sedemdesetih letih polno podala v izključno elektronsko glasbo. Leta 2000 je komponirala svojo zadnjo elektronsko skladbo L’Ile Re-sonante, za katero je  leta 2006 prejela nagrado Zlata Nika na festivalu Ars Electronica. Leta 2001 je na željo Kasper-ja T Toeplitz-a ustvarila svoje prvo instrumentalno delo  ELEMENTAL II – od tedaj predstavljeno po celem svetu. Po letu 2004 ustvarja izključno za akustične instrumente. Stara je 90 let.

Po koncertu bo pogovor, ki ga bo vodila Nina Dragičević.

Produkcija koncerta: Zavod Sploh (Sluhodvod)

četrtek, 28. april 2022 ob 20.00, Cirkulacija 2

Kasper T Toeplitz – Burning House

Skladbo z naslovom Burning House Kasper T Toeplitz snuje po sugestiji trenutnega krovnega vsebinskega koncepta Cirkulacije 2 – države kot razsvetljenske ideje stroja za izboljšanje sveta. V njegovi perspektivi se nakazuje razpad te ideje, oziroma zagovor kaotičnemu principu samoorganizacije /ne-ravno-popolne sinhronizacije. Kasper T. Toeplitz je v tem projektu najprej skladatelj – kompozicija pa je lahko zelo široko imenovanje za kakršno koli zgradbo/ sistem. V tem primeru predlaga skladbo za veliko število zvočnikov. Torej: večkanalna prostorska kompozicija – zvočna instalacija s pridruženimi lokalnimi živimi izvajalci. Decentralizirana kompozicija: za sprehajajočega se obiskovalca se zvok spreminja glede na njegovo pozicijo. Skladba brez ”centra” – ”raztresena” po mnogih ”sobah”. Metafora „multitude“ in glasov različnih mikroskupnosti? Ali lahko zapojejo enoglasno? To verjetno ni vprašanje, saj je avtor pristaš skrajnih in nasičenih zvočnih skulptur. Pri pripravi in končni izvedbi bo sodelovalo nekaj lokalnih umetnikov: Tatiana Kocmur, Marko Batista, Simon Macuh, Borut Savski in Stefan Doepner.

Produkcija gostovanja: Cirkulacija 2



Follow us
and stay informed