Zavod Sploh
Sluhodvod 2020Photography

Sluhodvod 2020

Ljubi me brzo (love me fast)

The work is based on the literary text by Nina ljubi me brzo, published in 2016 in the literary magazine Idiot.

Performers (in alphabetical order):
Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran
Fragment I, 28.9.2020, Španski borci
Public rehearsal
We took the concept of Sluhodvod seriously and thus in the first event we open
the door to the work-research-thinking process. People – we will let them on
stage – will be able to move around freely, come and go, and we get together to
rehearse, discuss, and so on.
In short, this will not be a concert, it will be a rehearsal, we will not burden
ourselves with the audience.

Fragment II, 1.11.2020, broadcast by Radio Študent, Odprti termin za kulturo
The radio play ljubi me brzo

Fragment III, 3.1.2021, Španski borci
Starting point:excerpt from  ljubi me brzo  – many times.The text may have an author, but with every performance, every utterance, every sounding, it produces both a new author and a new work.A work that is yours, that is, that is not yours, never this work.

In the literary text ljubi me brzo, which is a single sentence, about twenty pages
long, Nina Dragičević immerses herself in the effects of acceleration on the
thought of a modern lover, her desire and running away, and the radio play
amplifies the flow of thought, it does not transmit anything to the listener
through the radio, but the apparatus itself represents the skeleton in which the
thought takes place and sounds.

7.6.2022

NE in NA PISANO, koncert, Stara mestna Elektrarna ob 20h / Studio za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL in Sploh

07.06 NE in NA PISANO
koncert, Stara mestna Elektrarna ob 20h

Studio za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL in Sploh

Sodelujejo študenti Studia za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL pod mentorskim vodstvom Luke Juharta (Andraž Malgaj, harmonika, Alenka Bogataj, flavta, Katja Klinc, kitara, Martin Pinter, tolkala, Arijan Mačak, saksofon, Matija Raičević, klarinet, Rebeka Pregelj, glas, Ana Birsa Krušec, kljunasta flavta, Sofija Zavratnik Kain, glas, Ana Mir, rog, Melani Popit in Jošt Juhant, kompozicija)
in
Ana Kravanja, violina, Irena Z. Tomažin, glas, Vid Drašler, bobni, Jošt Drašler, kontrabas, Andrej Kobal, Granurise, Samo Kutin, hurdi gurdi.

Koncert postavlja v skupni dogodkovni kontekst komponirano in improvizirano glasbo. Konfrontacija komponiranih skladb z improvizacijami potisne izvajalce in občinstvo v položaj živega soočanja z glasbeno snovjo, pri čemer poslušanje postane enako pomembno kot proizvajanje zvoka. Tovrstno skupno muziciranje še posebej poudari poslušanje: zaznavo zvoka, dojemljivost za njegovo širino, podčrta občutljivost poslušanja v fizičnem in družbenem poslušanju, vabi k igranju glasbe in igranju z glasbo ter spodbuja kreativno poslušanje glasbe, ki ni nujno popolna. Približevanje obeh svetov skozi kontraste implicira izstop iz varnega in znanega okolja in vstop v novo situacijo trenutnega odzivanja. Improvizirana glasba nadaljuje, povezuje, dodatno problematizira ali umešča komponirane skladbe. Premika dogme, presega kode in konvencije. Obenem pa »zvestoba kanonom« lahko močno spodbudi improvizatorsko svobodo. Sopostavitev komponiranih in improviziranih delov vzpostavlja zvočne in prostorske izmenjave, najprej med izvajalci, zatem pa še z občinstvom. Rezultat pa je kolektivna glasbena predstava, ki se gradi iz solističnih intervencij, prestopov v kolektivno muziciranje, tišine, zvokov.

Produkcija: Studio za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL in Zavod Sploh.

Follow us
and stay informed