Zavod Sploh
ZvokotokUpcomingArchiveCriticsPhotography

Zvokotok

A cycle of contemporary composed music

Zvokotok focuses on contemporary composed music. It is defined by the research of compositional procedures and often linked to music technology. It encourages and merges unique sound languages and performative innovativeness and moves contemporary compositions into new spatial and concert forms.
Zvokotok connects established institutional spaces of artistic activity with premises of the dynamic action of NGOs. It implements and maintains unburdened space of dialogue and overcome the artificial distinction between areas and venues of artistic activity.

The program in 2024 is conceived by Luka Juhart.

In 2024, Zvokotok focuses mainly on local creators and performers of contemporary and improvised music. The concerts are conceived as a confrontation of music with other branches of art and a confrontation of "music with music". The concerts bring together different approaches to performance that cannot be heard and seen at the same events. Luka Juhart

The program was conceived by:
2014 Nina Prešiček, Bojana Šaljić Podešva, Luka Juhart
2015 Nina Prešiček, Bojana Šaljić Podešva, Luka Juhart
2016 Tomaž Grom
2017 Jonas Kocher
2018 Tomaž Grom
2019 Primož Trdan
2020 Mauricio Valdés San Emeterio 
2021 Luka T. Zagoričnik
2022 Steven Loy  
2023 Nina Dragičević

27.8.2020

Zvokotok - Tilen Lebar: Emancipacije

27. 8. Zvokotok – Stara vojašnica Vrhnika ob 20h

Tilen Lebar: Emancipacije

Z vsakim plastificiranjem omogočamo hermetično zapiranje prostora, ki ohranja in preprečuje
zunanjim dejavnikom okolja, da bi kakorkoli vplivali na določeno snov, materijo ali subjekt. Med
izvzemanjem konteksta ohranitve lastnega sestava ali zgradbe le to podkrepimo in privedemo do
nedefinirane strukture. Ali lahko plastificiramo papir do te mere, da prevzame polne lastnosti
plastike? Ali lahko plastificiramo sébstvo do te mere, da se identificiramo s subjektom plastike,
ki nam omogoča vodoodpornost in zračno neprepustnost? Ali lahko plastificiramo lastno
subjektivno do te mere, da spremljamo okolje na omejen način in ga ne poskušamo zavestno
dojemati kot svojega ter pri tem ne opazimo miljé, ki smo ga pustili? Potemtakem proces, ki smo
ga povzročili že sam doprinese k notranjemu izkustvu in s tem človeka z vsakim iztrgom iz le tega
pripravi k zaznavanju okolja.
Tokratna zvočna instalacija premleva prav to možnost soničnega plastificiranja, ki z alienacijo
oddaljuje zvok od lastnega primarnega izvora in z dopuščanjem tovrstne abstraktnosti gradi na
ignoranci subjektivnega, ki je primarni posneti zvok privedlo do granulacije materiala in s tem
omogočilo vpogled v zrnca same provenience. Nedefinirane strukture tovrstnega plastificiranja
prinašajo enovitost posameznih primarnih izvorov v lastno kompleksno zgradbo, ki v
celoti preprečuje transparentnost same forme. Kar lahko prepoznavamo, so izolirana zrnca
razširjenega jaza, ki se širi v nezavedno in nas zapira v sam prostor inštalacije. Prisluhni. Ne
analiziraj, sugeriraj, ne identificiraj se. Zaplavaj. Ne vzpostavljaj ločnice med zavednim in
nezavednim, postavi enovit indiferenten Drugi svet.

Zvokotok kurira Mauricio Valdés San Emeterio

Archive

Follow us
and stay informed