Zavod Sploh
ZvokotokUpcomingArchiveCriticsPhotography

Zvokotok

A cycle of contemporary composed music

Zvokotok focuses on contemporary composed music. It is defined by the research of compositional procedures and often linked to music technology. It encourages and merges unique sound languages and performative innovativeness and moves contemporary compositions into new spatial and concert forms.
Zvokotok connects established institutional spaces of artistic activity with premises of the dynamic action of NGOs. It implements and maintains unburdened space of dialogue and overcome the artificial distinction between areas and venues of artistic activity.

The program in 2024 is conceived by Luka Juhart.

In 2024, Zvokotok focuses mainly on local creators and performers of contemporary and improvised music. The concerts are conceived as a confrontation of music with other branches of art and a confrontation of "music with music". The concerts bring together different approaches to performance that cannot be heard and seen at the same events. Luka Juhart

The program was conceived by:
2014 Nina Prešiček, Bojana Šaljić Podešva, Luka Juhart
2015 Nina Prešiček, Bojana Šaljić Podešva, Luka Juhart
2016 Tomaž Grom
2017 Jonas Kocher
2018 Tomaž Grom
2019 Primož Trdan
2020 Mauricio Valdés San Emeterio 
2021 Luka T. Zagoričnik
2022 Steven Loy  
2023 Nina Dragičević

10.10.2023

Zvokotok na festivalu IZIS: 𝐓𝐨𝐦𝐚𝐳̌ 𝐆𝐫𝐨𝐦, 𝐌𝐚𝐭𝐞𝐣 𝐒𝐭𝐮𝐩𝐢𝐜𝐚 izvajata Rosaire Appel

Rosaire Appel, iz cikla Unsettled Scores (2018–2019)

Izvajalca
Matej Stupica in Tomaž Grom

V letu 2023 bomo v ciklu Zvokotok širili koncepcije in domet zvočnega: ne bomo se ustavljali pri redukciji avditornega kot izključno glasbenega, prav tako ne bomo posegali zgolj v zvočnost kot vsenavzočnost, temveč širili objekt izvora zvoka. V središče bomo postavili zvočni potencial kulturnih, lahko bi rekli tudi civilizacijskih produktov, kot sta tekst (in zato seveda tudi intertekstualnost) in vizualno. Iz teksta seva zvok. Iz podobe prav tako. 20. in nato 21. stoletje sta v polje med ekstremna pola kompozicija in ‘čista’ improvizacija postavila tekstovno in vizualno (grafično) kompozicijo ter s tem pretresla razmerje med skladateljem in izvajalcem. Če je notni zapis predvideval, da se bosta skladatelj in izvajalec kar se da natančno razumela, z novimi pristopi k artikulaciji glasbene zamisli to ni več le malo verjetno, temveč predvsem ni nujno. Na eni strani: odpoved zapovedanju. Na drugi: odpoved sledenju zapovedi. A tudi odpoved prekinitvi vezi v imenu samostojnosti. Odpoved atomizmu. Odpoved totalnosti. Sprostitev. Zagovarjali bomo, da sta tekstovna in/ali grafična kompozicija mesto humanističnega stika par excellence. Tega pa še kako potrebujemo.

Program Zvokotoka v letu 2023 snuje Nina Dragičević.

Matej Stupica (roj. 1987, Ljubljana, SFRJ) je umetnik, ki deluje na raznih področjih umetnosti. Ustvarja in soustvarja instalacije, risbe, predstave, knjige umetnika, slike, stripe, ilustracije za knjige, časopis, zvočne izdaje.
Tomaž Grom, kontrabasist, avtor, glasbo dojema kot medij komunikacije, ne kot estetski užitek. Išče razloge za muziciranje. Brezkompromisno drega v aktualni družbeni prostor. Glasba je zanj iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije.Vas zanima več o programu letošnje edicije festivala? Preverite več na https://festival-izis.org/osnovni-delci/

Archive

Follow us
and stay informed