Zavod Sploh
Sound DisobedienceArchiveCriticsPhotography

Sound Disobedience

Sound Disobedience creates an ambiance for practicing improvisation and for developing one’s potential for improvisation. Improvised music needs to be performed regularly. At festivals, concerts, in private, in groups, solo and especially in new situations, as one's musical experience and expectations are being put to the test.

Sound Disobedience is a space for exchange, where by way of concerts, workshops, lectures, and other forms, different border-line musical practices can interact with each other.

Due to the Coronavirus pandemic, we are postponing Sound Disobedience 2020.

19.3.2020
14:00 - 17:00 workshop with John Edwards
19:00 - 22:00 Tao G. Vrhovec Sambolec: Heredrum
20:00 Acamar trio - Cene Resnik / Matjaž Bajc / Urban Kušar
21:00 Jonas Kocher / Gaudenz Badrutt / Ilia Belorukov
22:00 Núria Andorrà / John Edwards

20.3.2020
14:00 - 17:00 workshop with John Edwards
17:00 - 22:00 Tao G. Vrhovec Sambolec: Heredrum
18:00 Svanibor Pettan – lecture
20:00 Ingrid Schmoliner / Emilio Gordoa / Adam Pultz Melbye
21:00 Maja Osojnik
22:00 Paul Lovens / Dj Illvibe

21.3.2020
14:00 - 17:00 workshop with John Edwards
19:00 - 22:00 Tao G. Vrhovec Sambolec: Heredrum
20:00 Workshop participants concert
21:00 The Big Yes - Anna Högberg / Maria Bertel / Christian Meaas Svendsen / Ole Mofjell
22:00 Joke Lanz / Ute Wassermann

For a free workshop with John Edwards you apply to brigita.gracner@gmail.com

Curator: Tomaž Grom

Past programs

15.2.2020

Confine aperto: usmerja Ičo Vidmar

15.2. ob 21h – CONFINE APERTO – Galerija Škuc

Predava, vodi debato Ičo Vidmar

Čemú se ukvarjaš z glasbo?
Čému se v glasbi posvečaš?

Glasba mi ne da miru in če se z njo ukvarjam, sem miren. Prakticiram različne glasbene stile, ker se ne morem izraziti samo z enim. V življenju se najbolj zanesem na lastno intuicijo, ki mi je glavno vodilo in opora pri sprejemanju odločitev. No, vsaj mislim, da je tako. Po več kot dvajsetih letih neprestanega muziciranja in zavesti, da je iskrenost do sebe (v življenju in glasbi) najpomembnejši gradnik, se sprašujem, če sem to resnično jaz.
Muziciram, ker je to najbolj pozitivna stvar, ki jo lahko počneš na svetu!
V glasbi pa se najraje posvečam vibracijam, ki lahko komunicirajo in imajo moč, da nas osvobajajo vsega, kar nas omejuje.
Ustvarjanje glasbe je nenehno samoučenje in učenje od drugih, sprejemanje in rokovanje s presenečenji in napakakami, ki postanejo družbeni in življenjski generatorji svežih idej in pristopov.
Raziskujem nekonvencionalne tehnike igranja, da bi iz inštrumenta izvlekel svoj lasten zvok in oseben improvizacijski jezik.

Confine aperto ni le koncert, je pogovor, okrogla miza, predavanje, srečanje, izmenjava, soočanje vseh prisotnih.
Confine aperto buta v steno med glasbeniki in občinstvom ter brusi jezik.

Critics

pokaži vse

Follow us
and stay informed