Zavod Sploh
NeformaUpcomingArchiveCriticsPhotography

Neforma

(Ne)forma, a series of performative improvisations, connects two media, ie artists from two artistic genres, musicians who deal with sonority in a special way, and performers whose main tool is their body; nurtures and enables the development of improvisation as a practice and stage event; it study the process and welcomes mistakes, mishaps, stage disasters, as it is aware that these are the best study examples.

In 2024, the cycle will be concivied by Nataša Živković and Samo Kutin.

If we do not want Neform to become a form in itself, we must open the possibility for participating artists to propose and test their conceptual parameters. In addition to dancers and musicians, Neforma also invites writers to think about improvisation. The idea is to introduce people who have a special approach to the stage and art in general. By bringing them to the territory of a live event, we believe that this could open up creative experiences for all participants of Neforma, including the audience itself. Neforma invites artists as guests and in the same time as hosts. They can decide to change the protocols, suggest different ways of collaborating with the audience, and even the location and format of their improvisation

Programme curators
2023 Nina Fajdiga in Andrej Fon
2022 Loup Abramovici in Vid Drašler
2021 Suzana Koncut in Andrej Fon
2020 Tina Valentan in Jošt Drašler
2019 Kaja Lorenci in Jošt Drašler
2015 do 2018 Katja Legin in Jošt Drašler
2010 do 2014 Špela Trošt in Tomaž Grom

12.5.2025

Neforma #119: Špela Remec, Matej Kejžar, Gal Furlan in Jože Bogolin

Neforma #119, 12. 5. 2025, Španski borci

Špela Remec, Matej Kejžar, Gal Furlan in Jože Bogolin

Včasih se mi zdi, da bi morali vsi biti bobnarji in plesalci. Ko bi bili jezni, bi glasno demonstrirali in kakšen od udarcev bi priletel točno tja, kamor je treba. Sicer bi plesali.
V prosti enciklopediji piše, da je človek za svoje dosežke uporabil razum. Izkušnje iz preteklosti, posploševanje in poskušanje so mu pokazali pot do bolj lagodnega življenja zanj, za človeštvo (ne vedno) in za Zemljo (le redko).
V članku o šestem množičnem izumrtju iz leta 2018 opozarjajo, da smo ljudje v zadnjih 40 letih z Zemlje izbrisali 60 odstotkov vrst vseh sesalcev, ptic, rib in plazilcev. 
Ni treba veliko pa se spomnim, da spadam v invazivno vrsto, med razvajene in od zemlje odtujene živali, zapletene v ubadanje s seboj in zamotene z neštetimi bleščečimi stvarcami, prepričane v svojo samozadostnost.
Nam razum res koristi, če spimo na gorečih lovorikah? Če je lagodno življenje v resnici neugodno, bi morda izkušnje iz preteklosti in posploševanje moralo zamenjati nekaj vzdržnejšega.
Na Neformi #119 bo razum nadomestila improvizacija z dobro mero poslušanja in intuicije. Pomladna renesansa pred poletno pavzo.
Neformo snujeta Nataša Živković in Samo Kutin

Gal Furlan je že kot otrok kazal izredno zanimanje za igranje bobnov, zato je logično sledilo glasbeno izobraževanje, ki ga je pridobil v šoli Zlatka Kaučiča.
Jože Bogolin je po šolanju na Visoki šoli za glasbo in gledališčev Münchnu prevzel vodenje Oddelka za tolkala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana.
Špela Remec je slovenska plesalka, ki se je šolala na SVŠGUGL, smer sodobni ples, in študij zaključila na akademiji Iwanson International School of Contemporary Dance v Münchnu v Nemčiji, kjer tudi deluje in živi.
Matej Kejžar je študiral na SNDO Amsterdam, X-GROUP P.A.R.T.S. in pri Trisha Brown Dance Company v New Yorku. Med letoma 2008 in 2012 je sodeloval z Rosas Dance Company v Bruslju.
Avtor fotografije Mateja Kejžarja iz predstave Movements 9: Matija Lukić

Archive

Follow us
and stay informed