Zavod Sploh
digital 1.5UpcomingArchivePhotography

digital 1.5

digital 1.5

The digital 1.5 project is a series of five staging events that explore touch. Each event is an independent attempt to haptically read the world with a digital understanding of the physicality and the practice of mutual closeness and the coexistence of objects to which viewers are invited. The selected group of bodies establishes contact with other bodies in space – with the bodies of performers, the body of space, the sonic body, and the bodies of technological objects. The latter is an increasingly important interface for our entry into the world. By using them, the digital 1.5 questions the mediatization of closeness and intimacy, and by applying the solid digital logic of devices and their software to the soft organic bodies of people, it speculates about man, who is not only a source of information, but also a device for processing and storing data.

The touch in the digital 1.5 is a way of communicating and a means of encountering the other; it is a digitized data and a transmission medium at the same time. The project builds on the idea of ​​the medium as given by Y. Citton in his book The Ecology of Attention. The author describes the media as diffuse ecosystems that not only represent reality, but they actively form it. Thus, an ‘infrastructure of resonances that condition our attention’ is formed according to the ideas that ‘surround and fulfil us’. In this respect, thedigital 1.5 is not in search of a loud staging gesture, but it wants to provide a space of visibility or, in Citton's language, an environment of reasoning for increasingly marginalized and, at the time of the pandemic, transgressive practices of mutual closeness and touching.

digital 1.5.3
Art direction: Jan Rozman
Performers: Leon Marič, Jan Rozman, Mojca Sovdat
Music: Luka Seliškar
Costume design: Tanja Pađan / Kiss the Future
Video documentation: Juš Jeraj
Photography: Nada Žgank
Executive producer: Brigita Gračner
Kino Šiška, 27.9.2021

digital 1.5.2
Art direction: Jan Rozman
Performers: Maja Kalafatić, Leon Marič
Music: Luka Seliškar
Costume design: Tanja Pađan / Kiss the Future
Video documentation: Juš Jeraj
Photo: Marijo Župan
Executive producer: Brigita Gračner

25. 6. 2021, Tivoli, Ljubljana


digital 1.5.1
study / installation
Art direction: Jan Rozman
Performers: Beno Novak, Julija Pečnikar, Jan Rozman, Liza Šimenc
Music: Luka Seliškar
Costume design: Tanja Pađan / Kiss the Future
Video documentation: Juš Jeraj
Photo: Marijo Župan
Executive producer: Brigita Gračner

31. 5. 2021, Fotopub, Ljubljana

23.9.2020

Ventilator: Trip - tih - Lesno brdo

V sklopu projekta Ventilator, tretja edicija #3

Naslov: Trip - tih

V prvem, januarskem srečanju cikla Ventilator 2020 je z Jurijem Konjarjem in Katjo Legin na odru Španskih borcev sodeloval Zlatko Kavčič. Druga ediciji je bila poleg nove kombinacije- Katja, Jurij in multiinštrumentalist Samo Kutin- zaznamovana tudi s ponovno izkušnjo “gledališča” po treh mesecih samo-izolacije. Ista trojka (Jurij - Samo - Katja) zastavlja naslednjo tretjo etapo kot serijo v treh “epizodah” skozi tri dni na treh različnih prizoriščih.

22.9. Lesno Brdo / pri Samu ob 18h
23.9. Krušče / pri Katji ob 19h
24.9. Španski borci, Velika dvorana ob 20h

Samo živi v Lesnem Brdu, Katja je doma na Kruščah, Španski borci pa so skoraj kot domači oder. Med edicijami do sedaj je vedno preteklo kar nekaj časa, tokrat se bodo tri improvizirane predstave zgodile zgoščeno, ena za drugo, v treh dneh. Ventilator v novih prostorsko - časovnih koordinatah.

Za dogodka v Lesnem Brdu in na Kruščah je treba rezervacijo potrditi na spodnji naslov oziroma vpisati svoje ime in priimek ter telefonsko številko v dokument na linku:

Lesno Brdo:

Krušče:

Ventilator je del platforme Neodvisni. Sam naslov Ventilator naslavlja prevetritev, ventiliranje, zračenje, pretočnost vsebin, tem, kombinacij, oblik, tehnik, načinov prisotnosti, modulov, avtorjev, izvajalcev, gest in zvočnosti. To pa omogoča izjemno kreativnost, izvirnost, odzivnost in odprtost v snovanju. Poskrbel bo za nepreverjene kombinacije avtorjev, izvajalcev, umetniških stilov, tehnik.

Jurij Konjar je plesalec, improvizator, koreograf, raziskovalec, pisec, kurator in organizator, ki dela na področju plesa. Študiral je na PARTS v Bruslju ter plesal pri Les Ballets C de la B. Delal je z/za Majo Delak, Janezom Janšo, Borisem Charmatzom, Martinom Kilvadyjem. V 2007 je preživel poškodbo glave, ki je njegov fokus preusmerila na potencial sedanjega trenutka. V 2009 ga je podrobno opazovanje videa Goldbergovih Variacij Steva Paxtona popeljalo na pot improvizacijskih praks in bogatega dialoga s Paxtonom in drugimi. Njegovo raziskovanje, performans in poučevanje črpajo navdih iz odrskih izkušenj kot tudi iz kontaktne improvizacije in Tuning Scores Lise Nelson.

Katja Legin (Ljubljana, 1985) je že kot dijakinja SVŠGL, smeri za sodobni ples, ustvarila dve solo predstavi. Formalno plesno izobraževanje je nadaljevala na Labanu v Londonu (2004-2007). Po diplomi se je pridružila takrat novo nastali skupini EnKnapGroup (EKG), pod umetniškim vodstvom Iztoka Kovača. Leta 2010 je začela s podiplomskim študijem gledališke režije na AGRFT. V času študija se je posvečala raziskavam in delom v nastajanju (Try out, SUM UP, Passages), ki so se dotikali improvizacije, živosti in performativnih veščin ter kvalitet. Podobne teme so bile tudi fokus njene teroretične naloge, ki je kasneje izšla kot knjiga Dvojnosti: Performer in njegovo delo (pri MGL, 2015). Kot plesalka in performerka je sodelovala z velikim številom slovenskih koreografov/inj, avtorjev/ric. Pet let je sokurirala improvizacijski cikel Neforma (Zavod Sploh).

Samo Kutin je izjemno dejaven multi–instrumentalist, znan po rabi nekonvencionalnih in lastnoročno izdelanih glasbil in zvočil. Eden izmed tradicionalnih inštrumentov, ki jih uporablja, je tudi madžarsko srednjeveško strunsko glasbilo hurdy gurdy, s katerim ga pogosto videvamo muzicirati na dogodkih eksperimentalne in improvizacijske glasbe. Na področju proste improvizacije se intenzivno posveča iskanju, odkrivanju in manipuliranju najrazličnejših možnosti inštrumenta hurdy gurdy. Skrajne zvočne razsežnosti, od nežnega šuma do hrupnega drona, od blagozvočnih udarcev do neznosnega cviljenja, doseže s preparacijo in ozvočitvijo glasbila, pri čemer uporablja tako kontaktne mikrofone kot akustične resonatorje. Nastopa kot solist in v raznolikih improvizacijskih in etno zasedbah (Širom, Bakalina Velika, Salamandra Salamandra).

Archive

Follow us
and stay informed