Zavod Sploh
MeetingsUpcomingArchivePhotography

Meetings

Meeting 3: Trip-tih

Trojka (Jurij - Samo - Katja) sets the third stage as a series in three "episodes" over three days in three different venues. Samo lives in Lesni Brdo, Katja in Krušče, and Španski borci are almost like a home stage. There has always been quite some time between editions so far, this time three improvised performances take place in a condensed manner, one after the other, in three days. Ventilator in new spatio-temporal coordinates.

22.09.2020, Pri Samu, Lesno Brdo
23.09.2020, Pri Katji, Krušče
24.09.2020, Španski borci, Ljubljana

Meeting 2: Katja Legin, Jurij Konjar, Samo Kutin

In addition to the new combination – Katja, Jurij and multi-instrumentalist Samo Kutin – the second edition was also marked by a new experience of “theater” after three months of self-isolation. They spent one work week together and built toward the show.

05.06.2020, Španski borci, Ljubljana

Meeting 1: Katja Legin, Jurij Konjar, Zlatko Kaučič

1. MEETING: a situation where two or more people meet, randomly or by agreement. Meeting of Zlatko, Jurij and Katja. Meeting of Katja, Zlatko and Jurij at every public event. Meeting of Katja, Jurij and Zlatko with the audience at each of these events. Meeting as potential for change. Meeting as a space of confrontation and negotiation between me and you, between me and us. Meeting someone other as (my) mirror.
2. CONVERSATION: conversation as a way of exchange. Exchange between Zlatko, Jurij and Katja. An exchange between Jurij, Katja, Zlatko and the audience present at each event. Conversation as listening. Conversation as saying oneself in front of another. Conversation as silence between question and answer, between what is said / realized and the response to it.
3. IMPROVISATION AND COMPOSITION at the same time. Improvisation is composing, composing is improvisation. Is this true? But? What is the relationship? When do I do what? What do we do together?
4. EVENT: anything that happens, especially important or unusual. An event in the context of performing arts. Meeting as an event. Conversation / exchange as an event. An event like the moment we all know it’s happening now. When it happens, we don’t care if it was a composed or improvised moment. An event as a moment that gives meaning to the presence (Jurij, Zlatko, Katja and the audience).

16.01.2020, Španski borci, Ljubljana

24.9.2020

Ventilator: Trip - tih - Španski borci

V sklopu projekta Ventilator, tretja edicija #3

Naslov: Trip - tih

V prvem, januarskem srečanju cikla Ventilator 2020 je z Jurijem Konjarjem in Katjo Legin na odru Španskih borcev sodeloval Zlatko Kavčič. Druga ediciji je bila poleg nove kombinacije- Katja, Jurij in multiinštrumentalist Samo Kutin- zaznamovana tudi s ponovno izkušnjo “gledališča” po treh mesecih samo-izolacije. Ista trojka (Jurij - Samo - Katja) zastavlja naslednjo tretjo etapo kot serijo v treh “epizodah” skozi tri dni na treh različnih prizoriščih.

22.9. Lesno Brdo / pri Samu ob 18h
23.9. Krušče / pri Katji ob 19h
24.9. Španski borci, Velika dvorana ob 20h

Samo živi v Lesnem Brdu, Katja je doma na Kruščah, Španski borci pa so skoraj kot domači oder. Med edicijami do sedaj je vedno preteklo kar nekaj časa, tokrat se bodo tri improvizirane predstave zgodile zgoščeno, ena za drugo, v treh dneh. Ventilator v novih prostorsko - časovnih koordinatah.

Za dogodka v Lesnem Brdu in na Kruščah je treba rezervacijo potrditi na spodnji naslov oziroma vpisati svoje ime in priimek ter telefonsko številko v dokument na linku:

Lesno Brdo:

Krušče:

Ventilator je del platforme Neodvisni. Sam naslov Ventilator naslavlja prevetritev, ventiliranje, zračenje, pretočnost vsebin, tem, kombinacij, oblik, tehnik, načinov prisotnosti, modulov, avtorjev, izvajalcev, gest in zvočnosti. To pa omogoča izjemno kreativnost, izvirnost, odzivnost in odprtost v snovanju. Poskrbel bo za nepreverjene kombinacije avtorjev, izvajalcev, umetniških stilov, tehnik.

Jurij Konjar je plesalec, improvizator, koreograf, raziskovalec, pisec, kurator in organizator, ki dela na področju plesa. Študiral je na PARTS v Bruslju ter plesal pri Les Ballets C de la B. Delal je z/za Majo Delak, Janezom Janšo, Borisem Charmatzom, Martinom Kilvadyjem. V 2007 je preživel poškodbo glave, ki je njegov fokus preusmerila na potencial sedanjega trenutka. V 2009 ga je podrobno opazovanje videa Goldbergovih Variacij Steva Paxtona popeljalo na pot improvizacijskih praks in bogatega dialoga s Paxtonom in drugimi. Njegovo raziskovanje, performans in poučevanje črpajo navdih iz odrskih izkušenj kot tudi iz kontaktne improvizacije in Tuning Scores Lise Nelson.

Katja Legin (Ljubljana, 1985) je že kot dijakinja SVŠGL, smeri za sodobni ples, ustvarila dve solo predstavi. Formalno plesno izobraževanje je nadaljevala na Labanu v Londonu (2004-2007). Po diplomi se je pridružila takrat novo nastali skupini EnKnapGroup (EKG), pod umetniškim vodstvom Iztoka Kovača. Leta 2010 je začela s podiplomskim študijem gledališke režije na AGRFT. V času študija se je posvečala raziskavam in delom v nastajanju (Try out, SUM UP, Passages), ki so se dotikali improvizacije, živosti in performativnih veščin ter kvalitet. Podobne teme so bile tudi fokus njene teroretične naloge, ki je kasneje izšla kot knjiga Dvojnosti: Performer in njegovo delo (pri MGL, 2015). Kot plesalka in performerka je sodelovala z velikim številom slovenskih koreografov/inj, avtorjev/ric. Pet let je sokurirala improvizacijski cikel Neforma (Zavod Sploh).

Samo Kutin je izjemno dejaven multi–instrumentalist, znan po rabi nekonvencionalnih in lastnoročno izdelanih glasbil in zvočil. Eden izmed tradicionalnih inštrumentov, ki jih uporablja, je tudi madžarsko srednjeveško strunsko glasbilo hurdy gurdy, s katerim ga pogosto videvamo muzicirati na dogodkih eksperimentalne in improvizacijske glasbe. Na področju proste improvizacije se intenzivno posveča iskanju, odkrivanju in manipuliranju najrazličnejših možnosti inštrumenta hurdy gurdy. Skrajne zvočne razsežnosti, od nežnega šuma do hrupnega drona, od blagozvočnih udarcev do neznosnega cviljenja, doseže s preparacijo in ozvočitvijo glasbila, pri čemer uporablja tako kontaktne mikrofone kot akustične resonatorje. Nastopa kot solist in v raznolikih improvizacijskih in etno zasedbah (Širom, Bakalina Velika, Salamandra Salamandra).

Critics

Archive

Follow us
and stay informed