Confine aperto Galerija Škuc ob 21h
Miman: Andreas Røysum / Hans Kjorstad / Egil Kalman
Martin Küchen / Samo Kutin
Improvizacijski trio Miman sestavljajo klarinetist in kitarist Andreas
Røysum, violinist Hans Kjorstad in kontrabasist Egil Kalman. Vsi trije glasbeniki
mlajše generacije so izrazito dejavni na uspešni skandinavski sceni free jazza
in improvizacije. Sodelovali so že z
mednarodno priznanimi glasbeniki, kot so Axel Döner, Frode Gjerstad, Tobias
Delius ali Christian Wallumrød. Področje njihovega glasbenega ustvarjanja je izredno
široko in barvito, posvečajo se tako ljudski glasbi kot noisu in intimnim
inštrumentalnim pesmim. Njihova raznolika glasbena ozadja in vplivi so izoblikovali zvok tria – norveška, angleška
in indijska ljudska glasba se brezhibno mešajo s free jazzom in sodobno komponirano
glasbo, gre za organski preplet, ki se izogiba dogmatičnemu. Trio zadnja leta
gostuje po vsej Evropi, leta 2019 pa so izdali svoj drugi album. /
mimantrio.com
Švedski saksofonski virtuoz Martin Küchen (1966) se enako domače počuti v free jazz zasedbah kot v projektih,
ki so bolj avantgardne narave. Na free jazz sceni je aktiven od sredine
devetdesetih let, ko je nastopal na ulicah in na stockholmskih postajah
podzemne železnice. Je eden vodilnih in samosvojih avtorjev v polju sodobne
improvizirane glasbe in ustanovitelj zasedb, kot so Trespass Trio, Angles in All
Included. Med drugimi je nedavno sodeloval s Keithom Rowejem, Andersom
Lindsjöem, Dimitrom Lazaridou-Chatzigogo in Stevom Nobleom. Küchen se v
različnih formacijah in kot solist mednarodno udejstvuje še zlasti na področju
jazza in improvizirane glasbe. /
martinkuchen.com
Samo Kutin (1982) je izjemno dejaven multi-instrumentalist,
znan po rabi nekonvencionalnih in lastnoročno izdelanih glasbil in zvočil.
Eden izmed tradicionalnih inštrumentov, ki jih uporablja, je tudi madžarsko
srednjeveško strunsko glasbilo hurdy gurdy, s katerim ga pogosto videvamo
muzicirati na dogodkih eksperimentalne in improvizacijske glasbe. Na področju
proste improvizacije se intenzivno posveča iskanju, odkrivanju in manipuliranju
najrazličnejših možnosti inštrumenta hurdy gurdy. Skrajne zvočne razsežnosti,
od nežnega šuma do hrupnega drona, od blagozvočnih udarcev do neznosnega
cviljenja, doseže s preparacijo in ozvočitvijo glasbila, pri čemer uporablja
tako kontaktne mikrofone kot akustične resonatorje.
Nastopa kot solist in v raznolikih improvizacijskih (med drugim v duu z
Jean-Lucom Guionnetom, Leejem Patersonom, Borisom Baltschunom, Daichijem
Yoshikawo idr.) in etno zasedbah na mednarodnih festivalih in najrazličnejših
odrih. Ustvarja tudi glasbo za pravljice, animacije, gledališke, lutkovne in
plesne predstave ter redno vodi delavnice za otroke.