30.1. ob 21h – CONFINE APERTO –
Galerija Škuc
Po petnajstih letih spreminjamo
zasnovo cikla.
Confine aperto se
reinventira.
Confine aperto se
na novo podaja v neznano.
Confine aperto (se)
odpira.
Odpira prostor za glasbenice in glasbenike, ki so se pripravljeni
spustiti v
nepredvidljivo.
75 se jih je prijavilo na poziv.
Se prepustilo kuratorju Laszlu Juhaszu, ki je sestavil kombinacije in zasedbe,
tako da je
pomešal gostje in goste iz tujine in lokalne glasbenice in
glasbenike.
30 jih bo soustvarilo Confine
aperto 2020.
Šele na prizorišču bodo izvedeli,
s kom si bodo delili glasbeno izkušnjo.
Na slepi zmenek ne pridejo le glasbenice in glasbeniki, pač pa tudi občinstvo.
Confine aperto ne bo le koncert, bo pogovor, okrogla miza, predavanje,
srečanje, izmenjava, soočanje vseh prisotnih.
Prvo soočenje bo usmerjal
Muanis Sinanović.
Trije glasbeniki, dve vprašanji.
Čemú se ukvarjaš z
glasbo?
Čému se v glasbi
posvečaš?
Ne igram glasbe,
glasba igra mene.
Posvečam se pomenu.
Ker sem v življenju
vedno iskal izzive, sem se kot kreativen osnovnošolec odločil sestaviti čisto
pravi bobnarski set.
Za stojala sem
uporabil očetove cevi za vodovod, namesto činel sem uporabil pokrovke in bobni
so bili narejeni iz kant za jupol barvo. Vse skupaj pa je držalo veliko
lepilnega traku.
Tako sem začel igrati
bobne in od takrat nisem pogledal nazaj.
V glasbi še vedno
iščem izzive, rad se počutim svobodnega, kreativnega in uživam v muziciranju.
Z glasbo
poskušam izraziti vse tisto, kar je z besedami nerazložljivo, a prepoznavno z
občutki in čustvi. Poskušam se povezati z neko višjo duhovno silo (ali
energijo ali kakorkoli jo radi imenujemo), da bi sebi in poslušalcu prinesel
duševni mir. Glasba ima zdravilno moč.
V glasbi želim doseči dober zvok, imeti dovolj
tehnične podlage in spretnosti, da bom, ko se zgodi povezava z neznanim, čim
bolj pripravljen, da trenutek teče.
S finančno podporo Avstrijskega kulturnega foruma Ljubljana.