Zavod Sploh
Confine apertoNapovednikArhivKritikaFotografija

Confine aperto

Confine aperto predstavlja nezamejen nabor glasbenih izrazov. Sooča raznovrstne prakse improvizacijskega in eksperimentalnega značaja. Aktualnost in izvirnost v rokovanju z glasbeno materijo vključuje raziskave v razumevanju zvoka, vprašanja glasbene komunikacije, odpiranje tehnoloških potencialov. Tvegane in pogosto nepreverjene kombinacije zagotavljajo živost, naključnost, nepredvidljivost in odprtost.
Confine odpira prostor za glasbenice in glasbenike, ki so se pripravljeni spustiti v nepredvidljivo.

Confine_Beleženje - zapisi o preteklih prenovljenih dogodkih

Šele na prizorišču bodo izvedeli, s kom si bodo delili glasbeno izkušnjo.
Na slepi zmenek ne pridejo le glasbenice in glasbeniki, pač pa tudi občinstvo.
Confine aperto ni le koncert, je pogovor, okrogla miza, predavanje, srečanje, izmenjava, soočenje vseh prisotnih.

V letu 2020 se je 77 glasbenic in glasbenikov prijavilo na poziv.
Kurator Laszlo Juhasz je sestavil kombinacije in zasedbe, tako da je pomešal gostje in goste iz tujine in lokalne glasbenice in glasbenike.

Med leti 2005 in 2018 je cikel kuriral Tomaž Grom
V obdobju 2018–2021 Confine aperto kurira László Juhász.

Seznam vseh preteklih koncertov Confine aperto

Od leta 2020 je Confine aperto del platforme Neodvisni.

30.3.2020

PRESTAVLJENO! Confine aperto: usmerja Mario Batelić

30.3. ob 21h – CONFINE APERTO – Galerija Škuc

Usmerja Mario Batelić

Čemú se ukvarjaš z glasbo?
Čému se v glasbi posvečaš?

Nastopam od devetega leta starosti. Od takrat sta bila glasba in moj inštrument moja tolažba, moje odrešenje, obup in agonija, moj najboljši prijatelj in moj najhujši sovražnik. Dalo mi je dalo trenutke svetega veselja in trenutke neskončne žalosti. Naučilo me je, da ni dobrega ali slabega, je samo obstoj in kar naredimo iz tega. Naučilo me je, da se temu predam. In to presega vse druge izkušnje. Želim se še naprej predajati, zato igram glasbo.
In ko igram, poskušam doseči iskrenost naslednje odigrane note, izmenjati čustva, odpreti se in kanalizirati vse, kar želi biti kanalizirano.
V glasbi se posvečam tehnični dovršenosti, pravilnosti stilske interpretacije in izražanju znotraj teh tesnih okvirjev (klasične glasbe), na drugi strani pa raziskovanju sebe skozi neomejene prostranosti proste improvizacije. Slednje mi zaradi drugačnosti od tega, kar sem počela prej več kot pol svojega življenja, predstavlja poleg svobode tudi ogromen izziv, saj me prisili, da samo sebe utemeljujem in se tako izognem delanju stvari preprosto zato, ker lahko.
Zakaj muziciram? Zato, ker lahko.
Od petnajstega leta se posvečam svobodni improvizaciji, in sicer elektroniki (digitalni ali analogni).
Prosta improvizacija je zame najbolj zanimiva in zahtevna oblika komunikacije, če jo primerjam z verbalno ali vizualno komunikacijo. Upošteva raznolike dejavnike (prostor, občinstvo, energija ...), ki jih v bolj klasičnih performativnih situacijah nespametno ignoriramo in sprejmemo.
Glasba je zame način, kako se bolje izraziti, moj instrument pa mi je pokazal svetlobo. Danes se posvečam razširjenim tehnikam in zvočnosti. Zame je pomembna raznolikost barv (glasbenikov in inštrumentov).

Confine aperto ne bo le koncert, bo pogovor, okrogla miza, predavanje, srečanje, izmenjava, soočanje vseh prisotnih.

Kritika

pokaži vse

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni