Zavod Sploh
RazsrediščenjaNapovednikArhivFotografija

Razsrediščenja

koncertni cikel eksperimentalne in improvizirane glasbe v Mariboru (GT22)

Razsrediščenja #5: GT22, Maribor, 6.10.2021
Samo Šalamon, Igor Bezget
Irena Z. Tomažin, Samo Kutin, Matija Schellander, Tomaž Grom

Razsrediščenja #4: GT22, Maribor, 15.9.2021
Beno Soršak, Damir Mazrek, Rob Canning
Tilen Lebar, Tibor Pernarčič

Razsrediščenja #3: GT22, Maribor, 26.5.2021
Janja Turk, Marko Črnčec, Jošt Drašler
Tilen Beigot, Damir Višič, Žiga Ipavec

Razsrediščenja #2: GT22, Maribor, 19.5.2021
Ariel Vei Atanasovski, Vid Drašler
Gaja Klas, Sanjin Jašar, Andrej Fon
Blaž Švagan, Tadej Kampl, Nino Mureškič

Razsrediščenja #1: GT22, Maribor, 12.5.2021
Urška Gajšt, Dejan Berden, Domen Gnezda
Borut Žerdoner, Grega Kozar, Tea Vidmar
Cikel Razsrediščenja stremi k spodbujanju glasbenega dogajanja v lokalnih prostorih in povezovanju le-teh z geografsko širšo sceno. V letu 2021 se v koprodukciji z GT22 podajamo v Maribor.
Skupni imenovalec vseh sodelujočih je brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Razsrediščenja tvegajo nepreverjene kombinacije, ki zagotavljajo živost in nepredvidljivost, predstavljajo izziv pestri sceni in jo s tem silijo v vedoželjno soočenje same s seboj.
Izpostavljanje domačega glasbenega ustvarjanja je ključnega pomena za zavedanje o aktivnosti in bogastvu lokalnega raziskujočega delovanja, pa tudi za redno preverjanje in reflektiranje.
Cikel tako ponuja možnost za vpogled v sodobne prakse eksperimentalnega značaja. Gre torej za pomemben segment v celovitem in sistematičnem vzpostavljanju okolja za informirano in razmišljujočo glasbeno prakso.
Z izborom ustvarjalcev, izvajalcev in vsebin nameravamo spodbujati trajnejše sodelovanje in kontinuiteto.

Program za leto 2021 je zasnoval Igor Bezget.
V soprodukciji z GT22.

26.5.2021

Razsrediščenja #3

Razsrediščenja #3: GT22, Maribor, 26.5.2021 ob 20h

1. Janja Turk, Marko Črnčec, Jošt Drašler
2. Tilen Beigot, Damir Višič, Žiga Ipavec

Cikel Razsrediščenja stremi k spodbujanju glasbenega dogajanja v lokalnih prostorih in povezovanju le-teh z geografsko širšo sceno. V letošnjem letu se v koprodukciji z GT22 podajamo v Maribor.
Skupni imenovalec vseh sodelujočih je brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Razsrediščenja tvegajo nepreverjene kombinacije, ki zagotavljajo živost in nepredvidljivost, predstavljajo izziv pestri sceni in jo s tem silijo v vedoželjno soočenje same s seboj.
Izpostavljanje domačega glasbenega ustvarjanja je ključnega pomena za zavedanje o aktivnosti in bogastvu lokalnega raziskujočega delovanja, pa tudi za redno preverjanje in reflektiranje.
Cikel tako ponuja možnost za vpogled v sodobne prakse eksperimentalnega značaja. Gre torej za pomemben segment v celovitem in sistematičnem vzpostavljanju okolja za informirano in razmišljujočo glasbeno prakso.
Z izborom ustvarjalcev, izvajalcev in vsebin nameravamo spodbujati trajnejše sodelovanje in kontinuiteto.

Janja Turk je akademska glasbenica, flavtistka, ki igra v različnih zasedbah in žanrsko precej različne glasbene stile. Na Ptuju se je na glasbeni šoli Karol Pahor začela učiti prečno flavto in klavir, oboje pa nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor. Na Filozofski fakulteti v Ljubljani je nato 2014 diplomirala iz muzikologije in bila obenem študentka flavte na Akademiji za glasbo v Ljubljani, v razredu zasl. prof. Fedja Rupla. Študij flavte je nadaljevala na magistrski stopnji v razredu izr. prof. Mateja Grahka in 2017 uspešno magistrirala. Sočasno je izpopolnjevala igranje traverso flavte pri prof. Lucii Rizzello. Prav tako je pedagoginja in poučuje prečno flavto na glasbeni šoli v Kamniku in v Ribnici.

Marko Črnčec je eden najbolj priznanih sodobnih slovenskih glasbenikov - pianistov, delujoč v New Yorku, kjer sodeluje z najpomembnejšimi imeni svetovnega jazza. Leta 2005 je končal študij klasičnega klavirja na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor, leta 2009 pa z odliko in posebno pohvalo diplomiral na jazzovskem oddelku Univerze za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu. Na mednarodnem prizorišču je znan kot multi-instrumentalist, skladatelj, aranžer ter producent, zlasti v jazzu ter popularni glasbi. Izdal je že pet avtorskih zgoščenk z odmevnimi kritikami, kar ga uvršča med enega najbolj ustvarjalnih in produktivnih glasbenikov slovenske jazzovske glasbe.

Jošt Drašler je poleg muzikologije študiral kontrabas na deželnem Konservatoriju v Celovcu pri prof. Uliju Langthalerju. V zadnjem času se intenzivno ukvarja s področji sodobnih glasbenih praks s poudarkom na svobodni improvizaciji, pri čemer ga zanimajo potenciali tveganja in njihov naravni razvoj, ki generira nepredvidljive zvočne teksture. Muzicira z najrazličnejšimi glasbeniki iz zelo raznorodnih žanrskih in nadžanrskih miljejev. Njegovo široko razumevanje glasbe preči različne žanrske okvire od free jazzovske, svobodno improvizirane glasbe, preko avant rocka do flamenca.

Tilen Beigot je domači kitarst, skladatelj in pedagog, ki leta 2016 diplomiral na Anton Bruckner Univerzi v Linzu v smeri Jazz kitara pri priznanem profesorju Petru O’Mari in v smeri jazz kompozicija (prof. Christoph Cech). Ob koncu študija je z nadarjenimi študenti iz Avstrije in Češke oblikoval glasbeno skupino, ki si je nadela ime po citatu Slavoja Žižka "We need useless theory more than ever today". Prav tako je pedagog pri Glasbeni šoli B.A.S.E.

Damir Višič je leta 1990 pričel s študijem indijske klasične glasbe oziroma indijske lutnje-SAROD v New Delhi-ju pri učitelju Moni Das-u. Končal je tudi Akademijo za ples in glasbo "Prachen Kala Kendra" in Akademijo "Shriram Bharatiya Kala Kendra" pri profesorju Biswayit Roy Chowdhury, kjer je leta 2001 diplomiral. Vodi tudi glasbene delavnice, samostojno nastopa ali sodeluje s priznanimi glasbeniki in zasedbami (Igor Bezget, Vasko Atanasovski,…). Igra tudi pri zasedbi Narayani.

Žiga Ipavec je domači bobnar, ki je svoje glasbeno znanje kalil pri priznanemu briškemu bobnarju in tolkalcu Zlatku Kaučiču in v sklopu Kaučičeve zasedbe Kombo B ter kolelektiva Orkester brez meja. Igra pri mnogih zasedbah, ki prečijo rock, jazz, eksperimentalno in impro glasbo, kot so Koromač, Kavasutra, trio Triiis z Giovannijem Maierjem in Matjažem Bajcem. Med drugim deluje tudi v goriški afrobeta zasedbi Nesesari Kakalulu ter je eden izmed organizatorjev in kuratorjev cikla Fri-Fru-Fra.


Program za leto 2021 je zasnoval Igor Bezget.
Produkcija: Zavod Sploh in GT22

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni