1. Igor Bezget - kitara, Samo Šalamon - kitara
2. Irena Z. Tomažin - glas, Samo Kutin - hurdi-gurdi, Matija Schellander - elektronika, Tomaž Grom - kontrabas
Igor Bezget (1968) je kitarist, skladatelj in pedagog. Njegova glasbena kariera se razteza od sredine osemdesetih let in vključuje več kot 100 posnetih avtorskih studijskih projektov. Z osnovami v zvrsteh, kot so jazz rock in funk, se je Igor posvečal tudi študiju različnih zvrsti svetovne glasbe in tradicionalnih glasbil, med katerimi so tudi arabska lutnja ali oud, turški saz, indijski sarod in afriški ngoni. Njegovo delovanja sega od solističnega igranja preko manjših skupin do orkestrov in vse do elektronike. Nastopal in snemal je na vseh celinah, od večjih festivalov do manjših klubov. Projekti v katerih je sodeloval, so bili nagrajeni s štirimi slovenskimi glasbenimi nagradami Zlati petelin ter prav tako prestižno hrvaško glasbeno nagrado Porin. Poučuje kitaro v sklopu glasbene šole B.A.S.E.
https://sl.wikipedia.org/wiki/Igor_BezgetSamo Šalamon je po mnenju svetovnih kritikov eden najbolj zanimivih kitaristov in komponistov mlajše generacije, ki so se v zadnjih letih pojavili na svetovni jazz sceni. Do sedaj je posnel več kot 200 avtorskih kompozicij in 22 albumov kot vodja za svetovno priznane založbe, kot so Clean Feed Records, Fresh Sound New Talent, Not Two Records, Steeplechase Records in Splasch Records in igral ter snemal s svetovnimi zvezdami jazza, kot so John Scofield, Howard Levy, Tim Berne, Paul McCandless, Mark Turner, Michel Godard, John Hollenbeck, Drew Gress, Nguyen Le, itd. Samo Šalamon vodi glasbeno šolo Takt Ars.
http://www.samosalamon.com/Irena Z. Tomažin - glas, Samo Kutin - hurdy gurdy, Tomaž Grom - kontrabas, Matija Schellander - elektronika
Pričujoči kvartet v sebi skriva niti in vezi, ki so se več kot desetletje psotopoma pletle med avstrijsko in slovensko improvizatorsko sceno. Basist Tomaž Grom, vokalistka Irena Z. Tomažin, Samo Kutin na hurdy gurdyju in Martija Schellander na elektroniki, so med seboj večkrat nastopali v različnih kombinacijah in v različnih obdobjih njihovega ustvarjanja. Improvizacija je vedno srečevanje zvočnih izrazov, je trk med njimi, sozvenenje, vanjo so vtkana iskanja, nasprotovanja, nesporazumi, tako na individualni kot skupinski ravni. Krhkost in raztelešenost skupinskega organizma je hkrati tista tenzija, ki obkroža glasbo in pričujoči kvartet jo imenitno ujame v skupinskem zvenu in šumu, ki dinamiko razteza med elektronskimi zvoki in šumi, telesnostjo glasu, akustičnim zvenom kontrabasa in zvočno predrugačenim hurdy gurdyjem. Skupaj tvorijo enovito in intenzivno teksturalno zvočno telo, skozi katerega raztegujejo zvočne potenciale lastnega inštrumentarija.
Luka T. Zagoričnik
https://www.sploh.si/si/glasba/projekti/tomazin-kutin-grom-schellander