Zavod Sploh
RazsrediščenjaNapovednikArhivFotografija

Razsrediščenja

koncertni cikel eksperimentalne in improvizirane glasbe v Mariboru (GT22)

Razsrediščenja #5: GT22, Maribor, 6.10.2021
Samo Šalamon, Igor Bezget
Irena Z. Tomažin, Samo Kutin, Matija Schellander, Tomaž Grom

Razsrediščenja #4: GT22, Maribor, 15.9.2021
Beno Soršak, Damir Mazrek, Rob Canning
Tilen Lebar, Tibor Pernarčič

Razsrediščenja #3: GT22, Maribor, 26.5.2021
Janja Turk, Marko Črnčec, Jošt Drašler
Tilen Beigot, Damir Višič, Žiga Ipavec

Razsrediščenja #2: GT22, Maribor, 19.5.2021
Ariel Vei Atanasovski, Vid Drašler
Gaja Klas, Sanjin Jašar, Andrej Fon
Blaž Švagan, Tadej Kampl, Nino Mureškič

Razsrediščenja #1: GT22, Maribor, 12.5.2021
Urška Gajšt, Dejan Berden, Domen Gnezda
Borut Žerdoner, Grega Kozar, Tea Vidmar
Cikel Razsrediščenja stremi k spodbujanju glasbenega dogajanja v lokalnih prostorih in povezovanju le-teh z geografsko širšo sceno. V letu 2021 se v koprodukciji z GT22 podajamo v Maribor.
Skupni imenovalec vseh sodelujočih je brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Razsrediščenja tvegajo nepreverjene kombinacije, ki zagotavljajo živost in nepredvidljivost, predstavljajo izziv pestri sceni in jo s tem silijo v vedoželjno soočenje same s seboj.
Izpostavljanje domačega glasbenega ustvarjanja je ključnega pomena za zavedanje o aktivnosti in bogastvu lokalnega raziskujočega delovanja, pa tudi za redno preverjanje in reflektiranje.
Cikel tako ponuja možnost za vpogled v sodobne prakse eksperimentalnega značaja. Gre torej za pomemben segment v celovitem in sistematičnem vzpostavljanju okolja za informirano in razmišljujočo glasbeno prakso.
Z izborom ustvarjalcev, izvajalcev in vsebin nameravamo spodbujati trajnejše sodelovanje in kontinuiteto.

Program za leto 2021 je zasnoval Igor Bezget.
V soprodukciji z GT22.

6.10.2021

Razsrediščenja#5: Bezget, Šalamon / Z. Tomažin, Kutin, Schellander, Grom

Razsrediščenja#5, - 6.10.2021 ob 20h, GT22, Maribor

1. Igor Bezget - kitara, Samo Šalamon - kitara
2. Irena Z. Tomažin - glas, Samo Kutin - hurdi-gurdi, Matija Schellander - elektronika, Tomaž Grom - kontrabas

Igor Bezget (1968) je kitarist, skladatelj in pedagog. Njegova glasbena kariera se razteza od sredine osemdesetih let in vključuje več kot 100 posnetih avtorskih studijskih projektov. Z osnovami v zvrsteh, kot so jazz rock in funk, se je Igor posvečal tudi študiju različnih zvrsti svetovne glasbe in tradicionalnih glasbil, med katerimi so tudi arabska lutnja ali oud, turški saz, indijski sarod in afriški ngoni. Njegovo delovanja sega od solističnega igranja preko manjših skupin do orkestrov in vse do elektronike. Nastopal in snemal je na vseh celinah, od večjih festivalov do manjših klubov. Projekti v katerih je sodeloval, so bili nagrajeni s štirimi slovenskimi glasbenimi nagradami Zlati petelin ter prav tako prestižno hrvaško glasbeno nagrado Porin. Poučuje kitaro v sklopu glasbene šole B.A.S.E.
https://sl.wikipedia.org/wiki/Igor_Bezget

Samo Šalamon je po mnenju svetovnih kritikov eden najbolj zanimivih kitaristov in komponistov mlajše generacije, ki so se v zadnjih letih pojavili na svetovni jazz sceni. Do sedaj je posnel več kot 200 avtorskih kompozicij in 22 albumov kot vodja za svetovno priznane založbe, kot so Clean Feed Records, Fresh Sound New Talent, Not Two Records, Steeplechase Records in Splasch Records in igral ter snemal s svetovnimi zvezdami jazza, kot so John Scofield, Howard Levy, Tim Berne, Paul McCandless, Mark Turner, Michel Godard, John Hollenbeck, Drew Gress, Nguyen Le, itd. Samo Šalamon vodi glasbeno šolo Takt Ars.
http://www.samosalamon.com/

Irena Z. Tomažin - glas, Samo Kutin - hurdy gurdy, Tomaž Grom - kontrabas, Matija Schellander - elektronika
Pričujoči kvartet v sebi skriva niti in vezi, ki so se več kot desetletje psotopoma pletle med avstrijsko in slovensko improvizatorsko sceno. Basist Tomaž Grom, vokalistka Irena Z. Tomažin, Samo Kutin na hurdy gurdyju in Martija Schellander na elektroniki, so med seboj večkrat nastopali v različnih kombinacijah in v različnih obdobjih njihovega ustvarjanja. Improvizacija je vedno srečevanje zvočnih izrazov, je trk med njimi, sozvenenje, vanjo so vtkana iskanja, nasprotovanja, nesporazumi, tako na individualni kot skupinski ravni. Krhkost in raztelešenost skupinskega organizma je hkrati tista tenzija, ki obkroža glasbo in pričujoči kvartet jo imenitno ujame v skupinskem zvenu in šumu, ki dinamiko razteza med elektronskimi zvoki in šumi, telesnostjo glasu, akustičnim zvenom kontrabasa in zvočno predrugačenim hurdy gurdyjem. Skupaj tvorijo enovito in intenzivno teksturalno zvočno telo, skozi katerega raztegujejo zvočne potenciale lastnega inštrumentarija.
Luka T. Zagoričnik
https://www.sploh.si/si/glasba/projekti/tomazin-kutin-grom-schellander

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni