Zavod Sploh
Sluhodvod 2020NapovednikFotografijaVideo

Sluhodvod 2020

Nina Dragičević: ljubi me brzo

Delo je nastalo na podlagi literarnega teksta Nine Dragičević ljubi me brzo, objavljenega leta 2016 v literarni reviji Idiot.
Zasedba (v abecednem vrstnem redu): Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran

III. fragment, 3. 1. 2021, Španski borci
Izhodišče: odlomek iz ljubi me brzo – večkrat.
Tekst sicer lahko ima avtorico, a z vsako izvedbo, vsakim izrekanjem, vsakim zvočenjem vsakič proizvede tako novega avtorja kot novo delo.
Delo, ki je tvoje, ki je, ki ni tvoje, nikoli to delo.

II. fragment, 1. 11. 2020, eter Radia Študent, Odprti termin za kulturo
Radijska igra ljubi me brzo

I. fragment, 28. 9. 2020, Španski borci
Javna vaja
Koncept Sluhodvoda smo vzeli resno in tako v prvem dogodku odpiramo vrata v delovno-raziskovalni-razmišljevalni proces. Ljudje – spustili jih bomo na oder – se bodo lahko prosto gibali naokoli, prihajali, odhajali, mi pa se dobimo zato, da vadimo, diskutiramo itd.
Skratka, to ne bo koncert, vaja bo, s publiko se ne bomo obremenjevali.

V literarnem tekstu ljubi me brzo, ki je ena sama poved, dolga približno dvajset strani, se Nina Dragičević potopi v učinke akceleracije na misel sodobne ljubimke, njeno željo in beganje, radijska igra pa ozvoči tok misli, poslušalki skozi radijski aparat ničesar ne prenaša, pač pa sam aparat predstavlja skelet, v katerem misel poteka in se zvoči.

Poslušanja / pisanja:
ljubi me brzo - III. fragment
ljubi me brzo - radijska igra, II. fragment
Javna vaja - poročilo, I. fragment

1.3.2019

Sluhodvod #1: Resonance

Stalni kolektiv:
Tisa Neža Herlec
Tilen Lebar
Ivana Maričić
Mauricio Valdes San Emeterio

Gost dogodka: Staš Vrenko

Resonance je zvočna instalacija v svoji formi in laboratorij v svoji esenci. Obiskovalec postane kurator lastne edinstvene izkušnje, ko se prosto premika po konstruiranih toposih, v katerih se sooči z objekti interakcije, interaktivi, katerih gonilni koncepti so prosta improvizacija, interferenca, empatija, zvočna krajina, imerzija, multisenzorični doživljaj in tako naprej.
Z omogočeno selektivnostjo posameznika pri doživljanju Resonance se meja med ponujenim konkretnim in subjektivnim doživljanjem zabriše. Vzpostavlja se meta-refleksiven proces med človekom, ki kontemplira vire senzoričnih impulzov, in viri, ki se odzivajo na človeka. Pluralizem posamičnih izkušenj je željen in neizbežen, med posamezniki omogoča začetek diskurza.

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni