Zavod Sploh
Sluhodvod 2020NapovednikArhivFotografijaVideo

Sluhodvod 2020

ljubi me brzo
Delo nastaja na podlagi literarnega teksta Nine Dragičević ljubi me brzo, objavljenega leta 2016 v literarni reviji Idiot.

Zasedba (v abecednem vrstnem redu):
Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran

I. fragment: 28. 9. 2020, Španski borci
Javna vaja

Koncept Sluhodvoda smo vzeli resno in tako v prvem dogodku odpiramo vrata v delovno-raziskovalni-razmišljevalni proces. Ljudje – spustili jih bomo na oder – se bodo lahko prosto gibali naokoli, prihajali, odhajali, mi pa se dobimo zato, da vadimo, diskutiramo itd.
Skratka, to ne bo koncert, vaja bo, s publiko se ne bomo obremenjevali.

II. fragment: 1. 11. 2020, eter Radia Študent, Odprti termin za kulturo
Radijska igra ljubi me brzo

V literarnem tekstu ljubi me brzo, ki je ena sama poved, dolga približno dvajset strani, se Nina Dragičević potopi v učinke akceleracije na misel sodobne ljubimke, njeno željo in beganje, radijska igra pa ozvoči tok misli, poslušalki skozi radijski aparat ničesar ne prenaša, pač pa sam aparat predstavlja skelet, v katerem misel poteka in se zvoči.

Poslušanja / pisanja:
Javna vaja -  poročilo, I. fragment
ljubi me brzo - radijska igra, II. fragment

2.8.2019

Sluhodvod #3: Portorož

V tretji ediciji cikla Sluhodvod se ponovno ukvarjamo s preizpraševanjem statusa umetniškega dela kot zaključene celote, tokrat s premikom in vdorom v neznan prostor z drugačnimi zahtevami.

Dogodek je del festivala IZIS in se bo zgodil v razstavnem prostoru bivšega skladišča soli Monfort. Glavna tema letošnjega festivala je invazija, zato skušamo dogodek koncipirati kot zvočno okupacijo javnega prostora. Vodilo dogodka je tako spreminjanje kontekstov, ki so nujni za vrednotenje in opomenjanje dela samega. S tem skušamo razstaviti kolektivni proces ustvarjanja, poslušanja in reflektiranja glasbe ter osvetliti vsak del posebej. V ozadju leži predvsem izpostavljanje pomanjkanja reflektivnega prostora umetniških del ter posledično umanjkanje kritičnih sposobnosti za vrednotenje le-teh. Odsotnost kritične misli mnogokrat rezultira v legitimiranju umetniškega dela kot nedotakljivega, kar med drugim utrjuje tudi status avtorja.
Cilji Sluhodvodovega cikla pa so prav preizpraševanje funkcije avtorja umetnika in odpiranje novih prostorov interakcije in mišljenja zvoka.

Sodelujoči: Mauricio Valdes San Emeterio, Ivana Maričić, Tilen Lebar, Tery Žeželj in Vid Drašler

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni