Zavod Sploh
Sluhodvod 2020NapovednikFotografijaVideo

Sluhodvod 2020

Nina Dragičević: ljubi me brzo

Delo je nastalo na podlagi literarnega teksta Nine Dragičević ljubi me brzo, objavljenega leta 2016 v literarni reviji Idiot.
Zasedba (v abecednem vrstnem redu): Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran

III. fragment, 3. 1. 2021, Španski borci
Izhodišče: odlomek iz ljubi me brzo – večkrat.
Tekst sicer lahko ima avtorico, a z vsako izvedbo, vsakim izrekanjem, vsakim zvočenjem vsakič proizvede tako novega avtorja kot novo delo.
Delo, ki je tvoje, ki je, ki ni tvoje, nikoli to delo.

II. fragment, 1. 11. 2020, eter Radia Študent, Odprti termin za kulturo
Radijska igra ljubi me brzo

I. fragment, 28. 9. 2020, Španski borci
Javna vaja
Koncept Sluhodvoda smo vzeli resno in tako v prvem dogodku odpiramo vrata v delovno-raziskovalni-razmišljevalni proces. Ljudje – spustili jih bomo na oder – se bodo lahko prosto gibali naokoli, prihajali, odhajali, mi pa se dobimo zato, da vadimo, diskutiramo itd.
Skratka, to ne bo koncert, vaja bo, s publiko se ne bomo obremenjevali.

V literarnem tekstu ljubi me brzo, ki je ena sama poved, dolga približno dvajset strani, se Nina Dragičević potopi v učinke akceleracije na misel sodobne ljubimke, njeno željo in beganje, radijska igra pa ozvoči tok misli, poslušalki skozi radijski aparat ničesar ne prenaša, pač pa sam aparat predstavlja skelet, v katerem misel poteka in se zvoči.

Poslušanja / pisanja:
ljubi me brzo - III. fragment
ljubi me brzo - radijska igra, II. fragment
Javna vaja - poročilo, I. fragment

21.11.2019

Sluhodvod #4: Kazalnik

Sluhodvod #4 - 21.11.2019 Španski borci

Avtorji ni izvajalci:
Mauricio Valdes San Emeterio, Marko Čeh, Staš Vrenko, Ivana Maričić ter Weronika Partyka

Četrta edicija cikla Sluhodvod je koncipirana kot vaja, v kateri sopostavljamokontrastna dela članov in članic kolektiva. V jedru so zvočne pokrajine bolnišnic inpremislek o (hrupnem) okolju, ki ga zvok soustvarja v zdravstvenih ustanovah.
Z uporabo različnih zvočnih in drugih umetniških virov (npr. konkretna glasba, zvočne metafore itn.) postane dogodek razvijajoča se forma, ki se oddaljuje od utečenih koncertnih protokolov. Zato je tudi funkcija občinstva spremenjena iz pasivne v aktivno in tako opolnomočeno, da spreminja dinamiko dogodka in se neposredno sooča z zagatami, ki jih prinašajo izvajalci.

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni