Zavod Sploh
Sluhodvod 2020NapovednikFotografijaVideo

Sluhodvod 2020

Nina Dragičević: ljubi me brzo

Delo je nastalo na podlagi literarnega teksta Nine Dragičević ljubi me brzo, objavljenega leta 2016 v literarni reviji Idiot.
Zasedba (v abecednem vrstnem redu): Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran

III. fragment, 3. 1. 2021, Španski borci
Izhodišče: odlomek iz ljubi me brzo – večkrat.
Tekst sicer lahko ima avtorico, a z vsako izvedbo, vsakim izrekanjem, vsakim zvočenjem vsakič proizvede tako novega avtorja kot novo delo.
Delo, ki je tvoje, ki je, ki ni tvoje, nikoli to delo.

II. fragment, 1. 11. 2020, eter Radia Študent, Odprti termin za kulturo
Radijska igra ljubi me brzo

I. fragment, 28. 9. 2020, Španski borci
Javna vaja
Koncept Sluhodvoda smo vzeli resno in tako v prvem dogodku odpiramo vrata v delovno-raziskovalni-razmišljevalni proces. Ljudje – spustili jih bomo na oder – se bodo lahko prosto gibali naokoli, prihajali, odhajali, mi pa se dobimo zato, da vadimo, diskutiramo itd.
Skratka, to ne bo koncert, vaja bo, s publiko se ne bomo obremenjevali.

V literarnem tekstu ljubi me brzo, ki je ena sama poved, dolga približno dvajset strani, se Nina Dragičević potopi v učinke akceleracije na misel sodobne ljubimke, njeno željo in beganje, radijska igra pa ozvoči tok misli, poslušalki skozi radijski aparat ničesar ne prenaša, pač pa sam aparat predstavlja skelet, v katerem misel poteka in se zvoči.

Poslušanja / pisanja:
ljubi me brzo - III. fragment
ljubi me brzo - radijska igra, II. fragment
Javna vaja - poročilo, I. fragment

4.10.2021

Sluhodvod: Boštjan Perovšek - Šepet vrčev

Velika dvorana Španskih borcev, 4.10.2021 ob 20h
Šepet vrčev
(Whispering Bowls)
večkanalni, prostorsko oblikovan zvočni dogodek

Projekt “Šepet vrčev (Whispering Bowls)” se ukvarja z zvočnim dojemanjem razmerja med umetnim in naravnim, med realnim in fiktivnim in med svobodo posameznika in kontroliranjem oz. omejevanjem te svobode. Pri realizaciji uporablja posneta arhivska besedila, posneta besedila na podlagi generatorja besedil,  elektroakustično obdelavo besedil, pretvorbo črkovnega materiala besedil v znakovni MIDI zapis in zbiranja podatkov gibanja posameznikov, pretvorjenih v MIDI zapis. Besedilom (elektroakustično obdelanim in pretvorjenim v MIDI) se pridruži muziciranje na podlagi koncepta/partiture, ki upošteva  vibracijske signale aktivnosti pajkov.

Dogodek je realiziran v obliki večkanalne prostorsko oblikovane zvočne projekcije, v katerem se opisanim elementom pridruži teoretsko razmišljanje Tjaše Pureber o problemih, ki jih naslavlja projekt.  

Izvedba:
koncept, kompozicija in zvočna realizacija: Boštjan Perovšek
teoretsko razmišljanje in izvedba besedil: Tjaša Pureber

svetloba: Leon Curk
zvok: Omar Ismail

procesiranje podatkov:
Sledi GPS, ki omogočajo kontrolo gibanja posameznih oseb, so bile s pomočjo globokih nevronskih mrež preslikane v zvočni format MIDI. S tem smo dosegli sonifikacijo gibanja izbranih oseb:
Laboratorij za računalniški vid, Fakulteta za računalništvo in informatiko, Univerza v Ljubljani

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni