Zavod Sploh
Sluhodvod 2020NapovednikFotografijaVideo

Sluhodvod 2020

Nina Dragičević: ljubi me brzo

Delo je nastalo na podlagi literarnega teksta Nine Dragičević ljubi me brzo, objavljenega leta 2016 v literarni reviji Idiot.
Zasedba (v abecednem vrstnem redu): Nina Dragičević, Vid Drašler, Irena Tomažin Zagoričnik, Irena Yebuah Tiran

III. fragment, 3. 1. 2021, Španski borci
Izhodišče: odlomek iz ljubi me brzo – večkrat.
Tekst sicer lahko ima avtorico, a z vsako izvedbo, vsakim izrekanjem, vsakim zvočenjem vsakič proizvede tako novega avtorja kot novo delo.
Delo, ki je tvoje, ki je, ki ni tvoje, nikoli to delo.

II. fragment, 1. 11. 2020, eter Radia Študent, Odprti termin za kulturo
Radijska igra ljubi me brzo

I. fragment, 28. 9. 2020, Španski borci
Javna vaja
Koncept Sluhodvoda smo vzeli resno in tako v prvem dogodku odpiramo vrata v delovno-raziskovalni-razmišljevalni proces. Ljudje – spustili jih bomo na oder – se bodo lahko prosto gibali naokoli, prihajali, odhajali, mi pa se dobimo zato, da vadimo, diskutiramo itd.
Skratka, to ne bo koncert, vaja bo, s publiko se ne bomo obremenjevali.

V literarnem tekstu ljubi me brzo, ki je ena sama poved, dolga približno dvajset strani, se Nina Dragičević potopi v učinke akceleracije na misel sodobne ljubimke, njeno željo in beganje, radijska igra pa ozvoči tok misli, poslušalki skozi radijski aparat ničesar ne prenaša, pač pa sam aparat predstavlja skelet, v katerem misel poteka in se zvoči.

Poslušanja / pisanja:
ljubi me brzo - III. fragment
ljubi me brzo - radijska igra, II. fragment
Javna vaja - poročilo, I. fragment

26.4.2022

Sluhodvod: Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II, Cirkulacija 2, ob 21:00

Sluhodvod

V tednu od 25. do 28. aprila 2022 bo gost Cirkulacije 2 in Zavoda Sploh (Sluhodvod) izjemno aktivni francosko-poljski skladatelj in instrumentalist Kasper T Toeplitz.

Njegovo delo je razpeto prek več desetletij in predstavlja neposredni most med prejšnjo generacijo izredno močnih in samosvojih – a še vedno premalo prisotnih avtorjev – kot so Zbigniew Karkowski, Tetsuo Furudate, Dror Feiler, Eliane Radigue, Phill Niblock, … – in na drugi strani sodobno idejo ”elektronskega načina razmišljanja” (”la pensée électronique” / vsi zvoki so enakovredni, vse je dovoljeno, nič več razlikovanj med hrupom in glasbo, slabim in dobrim, itd.)  kot principa nove glasbe –  primeri: Zeitkratzer, Phoenix_Basel, Zinc & Copper …

torek, 26. april 2022 ob 21.00, Cirkulacija 2

Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II

Francoska skladateljica Eliane Radigue (r. 1932) v zadnjih letih postaja ikonična figura avantgarne glasbe – mednarodna zvezda. Eliane Radigue je začela s konkretno in elektronsko glasbo že v petdesetih letih prejšnjega stoletja – in čeprav je študirala pri Pierre-u Schaeffer-u in asistirala pri Pierre-u Henry-ju – je svoje pristope razvijala vzporedno. Prve samostojne javne nastope je imela konec šestdesetih, ko se je tudi dokončno estetsko osamosvojila od prej omenjene dvojice in se v sedemdesetih letih polno podala v izključno elektronsko glasbo. Leta 2000 je komponirala svojo zadnjo elektronsko skladbo L’Ile Re-sonante, za katero je  leta 2006 prejela nagrado Zlata Nika na festivalu Ars Electronica. Leta 2001 je na željo Kasper-ja T Toeplitz-a ustvarila svoje prvo instrumentalno delo  ELEMENTAL II – od tedaj predstavljeno po celem svetu. Po letu 2004 ustvarja izključno za akustične instrumente. Stara je 90 let.

Po koncertu bo pogovor, ki ga bo vodila Nina Dragičević.

Produkcija koncerta: Zavod Sploh (Sluhodvod)

četrtek, 28. april 2022 ob 20.00, Cirkulacija 2

Kasper T Toeplitz – Burning House

Skladbo z naslovom Burning House Kasper T Toeplitz snuje po sugestiji trenutnega krovnega vsebinskega koncepta Cirkulacije 2 – države kot razsvetljenske ideje stroja za izboljšanje sveta. V njegovi perspektivi se nakazuje razpad te ideje, oziroma zagovor kaotičnemu principu samoorganizacije /ne-ravno-popolne sinhronizacije. Kasper T. Toeplitz je v tem projektu najprej skladatelj – kompozicija pa je lahko zelo široko imenovanje za kakršno koli zgradbo/ sistem. V tem primeru predlaga skladbo za veliko število zvočnikov. Torej: večkanalna prostorska kompozicija – zvočna instalacija s pridruženimi lokalnimi živimi izvajalci. Decentralizirana kompozicija: za sprehajajočega se obiskovalca se zvok spreminja glede na njegovo pozicijo. Skladba brez ”centra” – ”raztresena” po mnogih ”sobah”. Metafora „multitude“ in glasov različnih mikroskupnosti? Ali lahko zapojejo enoglasno? To verjetno ni vprašanje, saj je avtor pristaš skrajnih in nasičenih zvočnih skulptur. Pri pripravi in končni izvedbi bo sodelovalo nekaj lokalnih umetnikov: Tatiana Kocmur, Marko Batista, Simon Macuh, Borut Savski in Stefan Doepner.

Produkcija gostovanja: Cirkulacija 2



Spremljajte nas
in ostanite obveščeni