Zavod Sploh
Sluhodvod 2022NapovednikArhiv

Sluhodvod 2022

Vodilo cikla Sluhodvod v letu 2022 so kombinacije in povezovanja: bodisi produkcijska bodisi vsebinska in tematska.

Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II
26. 04. 2022, Cirkulacija 2
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NE in NA PISANO, Studio za sodobno glasbo AG UL in Sploh
07. 06. 2022, Stara mestna elektrarna
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Rok Zalokar/Katja Legin
20.8.2022, Bistrica ob Sotli
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Skladbe Isidore Žebeljan/Ksenija Stevanović
5.9.2022, Kreativni center Krušče
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Jeb Bishop/Matthias Müller/Matthias Muche
16.9. 2022, Brda Contemporary Music Festival
Kasper T Toeplitz izvaja skladbo Eliane Radigue Elemental II, 26. 04. 2022, Cirkulacija 2 
Nina Dragičević: Pogovor s Kasperjem T Toeplitzom - zvočni posnetek
Cirkulacija 2 in Sploh
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NE in NA PISANO, 07. 06. 2022, Stara mestna elektrarna
Studio za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL in Sploh

Sodelujejo študenti Studia za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL pod mentorskim vodstvom Luke Juharta (Andraž Malgaj, harmonika, Alenka Bogataj, flavta, Katja Klinc, kitara, Martin Pinter, tolkala, Arijan Mačak, saksofon, Matija Raičević, klarinet, Rebeka Pregelj, glas, Ana Birsa Krušec, kljunasta flavta, Vili Polajnar, violončelo, Ana Mir, rog, Melani Popit in Jošt Juhant, kompozicija), Ana Kravanja, violina, Irena Z. Tomažin, glas, Vid Drašler, bobni, Jošt Drašler, kontrabas, Andrej Kobal, Granurise, Samo Kutin, hurdi gurdi.

Koncert postavlja v skupni dogodkovni kontekst komponirano in improvizirano glasbo. Konfrontacija komponiranih skladb z improvizacijami potisne izvajalce in občinstvo v položaj živega soočanja z glasbeno snovjo, pri čemer poslušanje postane enako pomembno kot proizvajanje zvoka. Tovrstno skupno muziciranje še posebej poudari poslušanje: zaznavo zvoka, dojemljivost za njegovo širino, podčrta občutljivost poslušanja v fizičnem in družbenem poslušanju, vabi k igranju glasbe in igranju z glasbo ter spodbuja kreativno poslušanje glasbe, ki ni nujno popolna. Približevanje obeh svetov skozi kontraste implicira izstop iz varnega in znanega okolja in vstop v novo situacijo trenutnega odzivanja. Improvizirana glasba nadaljuje, povezuje, dodatno problematizira ali umešča komponirane skladbe. Premika dogme, presega kode in konvencije. Obenem pa »zvestoba kanonom« lahko močno spodbudi improvizatorsko svobodo. Sopostavitev komponiranih in improviziranih delov vzpostavlja zvočne in prostorske izmenjave, najprej med izvajalci, zatem pa še z občinstvom. Rezultat pa je kolektivna glasbena predstava, ki se gradi iz solističnih intervencij, prestopov v kolektivno muziciranje, tišine, zvokov.
Produkcija: Studio za sodobno glasbo Akademije za glasbo UL in Zavod Sploh.

Marina B. Žlender: Tekoči preplet komponirane in improvizirane glasbe, Odzven, 11.6.2022

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni