Zvokotok in Poslušalnice 3
31. 3. ob 19:30, dvorana Julija Betetta, AG, Ljubljana
v sodelovanju z Akademijo za glasbo v Ljubljani
S podporo: The Swiss Arts Council Pro Helvetia
Simone Keller - klavir
Ruth Crawford Seeger (1901-1953): «Piano Study in Mixed Accents» (1930)
Johann Sebastian Bach(1685-1750) / György Kurtág (*1926):
«Aus tiefer Not schrei ich zu dir» BWV 687 (za klavir štiriročno)
Christophe Bertrand (1981-2010): «Haos» (2003)
György Kurtág: «Játékok / Flowers we are» (2003)
Thomas Adès (*1971): «Traced Overhead» (1995-96)
György Kurtág: «Játékok / The very last conversation with László Dörney» (1982)
Katharina Rosenberger (*1971): «ahom» (2002)
György Kurtág: «Játékok / In memoriam Maurice Fleuret» (1990)
Beat Furrer (*1954): «Voicelessness. The Snow Has No Voice» (1986)
Johann Sebastian Bach / György Kurtág:
«Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit» BWV 106 (za klavir štiriročno)
Annea Lockwood (*1939): «RCSC» (2001)
Letošnji cikel Zvokotok snuje Urška Pompe.
Koncert poteka brez odmora in brez ploskanja med skladbami.
Simone Keller,
rojena leta 1980 v Weinfeldnu/Thurgau, se je izobraževala v koncertnem
razredu Hansa-Jürga Struba in v razredu Lied Daniela Fuetra na Univerzi
za umetnost v Zürichu ter med drugim prejela prvo nagrado na tekmovanju
Landolt, drugo nagrado na tekmovanju Hans Ninck in nagrado EMCY za
komorno glasbo na Evropskem festivalu klasične glasbe Ruhr. Kot solistka
in komorna glasbenica goji zelo širok repertoar, ki sega od klasične in
sodobne glasbe do eksperimentalnih in interdisciplinarnih formatov,
lastnih konceptov in intermedijskih projektov, ter veliko nastopa v
Švici in številnih drugih državah v Evropi, ZDA in Aziji. Kot gostja je
Simone Keller redno igrala z Musikkollegium Winterthur, Südwestdeutsche
Philharmonie in Collegium Novum Zürich, med drugim jo vabijo Ensemble
Contrechamps Geneva, Glassfarm Ensemble New York ali Hong Kong New Music
Ensemble, kjer je sodelovala z dirigenti, kot so Peter Rundel, Jac van
Steen, Jonathan Stockhammer, Pablo Heras-Casado, Peter Ruzicka, Peter
Hirsch, Heinz Holliger ali Johannes Kalitzke. Leta 2016 je bila Simone
Keller za več mesecev povabljena v Cité Internationale des Arts v
Parizu, leta 2018 pa je pol leta živela v umetniški rezidenci v
Beogradu. Leta 2017 je imela čast sodelovati s Centrom za računalniške
raziskave v glasbi in akustiki na Univerzi Stanford v Kaliforniji, leta
2019 pa je prejela ponovna povabila Univerze Columbia in Glasbene šole
Manhattan v New Yorku ter Univerze Brown v Providenceu/Bostonu. Leta
2019 je bila Simone Keller nominirana za mednarodno nagrado za inovacije
Classical:NEXT in je istega leta prejela dve nagradi mednarodne
konference ob Bodenskem jezeru. Leta 2021 je prejela nagrado Conrada
Ferdinanda Meyerja.