Zavod Sploh
ZvokotokNapovednikArhivKritikaFotografija

Zvokotok

cikel sodobne komponirane glasbe 

Zvokotok se posveča sodobni komponirani glasbi. Zanj je značilna raziskava kompozicijskih postopkov, pogosto v povezavi z glasbeno tehnologijo. Spodbuja in združuje samosvoje zvočne jezike, izvedbeno inovativnost in premeščanje sodobne kompozicije v nove prostorske in koncertne forme. 

Zvokotok povezuje prostore ustaljenega institucionalnega umetniškega delovanja s prostori dinamičnega delovanja nevladnih organizacij. Vzpostavlja neobremenjen prostor dialoga in presega umetno razmejitev med področji in prizorišči umetniškega delovanja.

Program v letu 2025 snuje Urška Pompe.

#65 – Simone Keller, klavir, Poslušalnice, Palača Kazina, Akademija za glasbo, Ljubljana
#64 – Igor Mitrović, violončelo, Poslušalnice, Palača Kazina, Akademija za glasbo, Ljubljana
#63 – Nejc Grm, harmonika z elektroniko, Poslušalnice, Palača Kazina, Akademija za glasbo, Ljubljana

Seznam vseh Zvokotokov

Program snovali:
2024 Luka Juhart
2023 Nina Dragičević
2022 Steven Loy
2021 Luka T. Zagoričnik
2020 Mauricio Valdés San Emeterio
2019 Primož Trdan
2016, 2018 Tomaž Grom
2017 Jonas Kocher
2014, 2015 Nina Prešiček, Bojana Šaljić Podešva, Luka Juhart

31.3.2025

Zvokotok in Poslušalnice 3: Simone Keller, klavir, dvorana Julija Betetta, AG

Zvokotok in Poslušalnice 3
31. 3. ob 19:30, dvorana Julija Betetta, AG, Ljubljana

v sodelovanju z Akademijo za glasbo v Ljubljani
S podporo: The Swiss Arts Council Pro Helvetia

Simone Keller - klavir

Ruth Crawford Seeger (1901-1953): «Piano Study in Mixed Accents» (1930)
Johann Sebastian Bach(1685-1750) / György Kurtág (*1926):
«Aus tiefer Not schrei ich zu dir» BWV 687 (za klavir štiriročno)
Christophe Bertrand (1981-2010): «Haos» (2003)
György Kurtág: «Játékok / Flowers we are» (2003)
Thomas Adès (*1971): «Traced Overhead» (1995-96)
György Kurtág: «Játékok / The very last conversation with László Dörney» (1982)
Katharina Rosenberger (*1971): «ahom» (2002)
György Kurtág: «Játékok / In memoriam Maurice Fleuret» (1990)
Beat Furrer (*1954): «Voicelessness. The Snow Has No Voice» (1986)
Johann Sebastian Bach / György Kurtág:
«Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit» BWV 106 (za klavir štiriročno)
Annea Lockwood (*1939): «RCSC» (2001)

Letošnji cikel Zvokotok snuje Urška Pompe.
Koncert poteka brez odmora in brez ploskanja med skladbami.

Simone Keller, rojena leta 1980 v Weinfeldnu/Thurgau, se je izobraževala v koncertnem razredu Hansa-Jürga Struba in v razredu Lied Daniela Fuetra na Univerzi za umetnost v Zürichu ter med drugim prejela prvo nagrado na tekmovanju Landolt, drugo nagrado na tekmovanju Hans Ninck in nagrado EMCY za komorno glasbo na Evropskem festivalu klasične glasbe Ruhr. Kot solistka in komorna glasbenica goji zelo širok repertoar, ki sega od klasične in sodobne glasbe do eksperimentalnih in interdisciplinarnih formatov, lastnih konceptov in intermedijskih projektov, ter veliko nastopa v Švici in številnih drugih državah v Evropi, ZDA in Aziji. Kot gostja je Simone Keller redno igrala z Musikkollegium Winterthur, Südwestdeutsche Philharmonie in Collegium Novum Zürich, med drugim jo vabijo Ensemble Contrechamps Geneva, Glassfarm Ensemble New York ali Hong Kong New Music Ensemble, kjer je sodelovala z dirigenti, kot so Peter Rundel, Jac van Steen, Jonathan Stockhammer, Pablo Heras-Casado, Peter Ruzicka, Peter Hirsch, Heinz Holliger ali Johannes Kalitzke. Leta 2016 je bila Simone Keller za več mesecev povabljena v Cité Internationale des Arts v Parizu, leta 2018 pa je pol leta živela v umetniški rezidenci v Beogradu. Leta 2017 je imela čast sodelovati s Centrom za računalniške raziskave v glasbi in akustiki na Univerzi Stanford v Kaliforniji, leta 2019 pa je prejela ponovna povabila Univerze Columbia in Glasbene šole Manhattan v New Yorku ter Univerze Brown v Providenceu/Bostonu. Leta 2019 je bila Simone Keller nominirana za mednarodno nagrado za inovacije Classical:NEXT in je istega leta prejela dve nagradi mednarodne konference ob Bodenskem jezeru. Leta 2021 je prejela nagrado Conrada Ferdinanda Meyerja. 

Kritika

pokaži vse

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni