Zavod Sploh
(Ne)poslušnoArhivKritikaFotografijaVideo

(Ne)poslušno

(Ne)poslušno 2024
27.-30. 3. 2024, Španski borci

Sreda 27. 3. 2024
Heredrum (2014)
Tao G. Vrhovec Sambolec
Nenapovedana zvočna intervencija v javnem prostoru*
Video dokumentacija intervencije bo na ogled v Španskih Borcih v času festivala (Ne)poslušno 2024.

Četrtek 28. 3. 2024
DARA Strings (Biliana Voutchkova, Isidora Edwards, Elisabeth Coudoux, Joanna Mattrey)
Luka Zabric, Margaux Oswald, Aurelijus Užameckis
LandStages/Sonic Relocations (Sabine Vogel, Emilio Gordoa)
 
Petek 29. 3. 2024
Taiko Saito, Jan Roder, Michael Griener
Chris Pitsiokos
Joke Lanz**, Sophie Agnel

Sobota 30. 3. 2024
koncert udeležencev delavnice
Lê Quan Ninh
matter 100 (Kaja Draksler, Lena Hessels, Andy Moor, Marta Warelis, Samo Kutin, Macio Moretti)
________________________________________________________________________________

Urnik glasbene delavnice, ki jo usmerja Chris Pitsiokos:
28. 3.-30. 3. od 14h – 17h + nastop udeležencev 30. 3. ob 20h.
Prijave na zavodsploh@gmail.com
________________________________________________________________________________
 
(Ne)poslušno že od leta 2012 nastaja v produkciji Zavoda Sploh v sodelovanju z zavodom En-Knap in Španskimi borci.
Sofinancirata ga Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije in Mestna občina Ljubljana.
________________________________________________________________________________
*
Heredrum (2014) je del umetniško raziskovalnega projekta Ritmi prisotnosti.10 bobnark in bobnarjev, trajanje 30 minut ali več
Povezava: https://www.taogvs.org/rhythms-of-presence-research
Producenti: Zavod SPLOH, Ljubljana, Zavod Projekt Atol, Ljubljana, Projekt je nastal pod okriljem Norwegian Artistic Research Programa na Akademiji za umetnost in oblikovanje v Bergnu – KHiB (2013 – 2016)
**
S podporo The Swiss Arts Council Pro Helvetia
(Ne)poslušno se ukvarja z uprizarjanjem, razvojem, reflektiranjem in širjenjem raziskovalnih praks v glasbi in zvočenju. Sklop raznovrstnih dogodkov, srečevanja, predstavljanja založniške dejavnosti, udejanjanje mednarodnih mreženj in diskusije za šankom večplastno naslavljajo to pestro ustvarjalno polje. (Ne)poslušno druži gostujoče glasbenike, zainteresirane domače ustvarjalce, publiko in strokovno javnost. Kot tak ni zgolj festival določene glasbe, marveč je tudi in predvsem udejanjanje odprtosti, sodelovanja in fleksibilnosti.

(Ne)poslušno je prostor izmenjav, kjer se na koncertih, delavnicah, predavanjih in v drugih formah križajo raznovrstne mejne glasbene prakse.
Umetniško ga vodi Tomaž Grom.

Pretekli programi

6.4. - 8.4.2200

(Ne)poslušno 6.–8. april 2023, Ljubljana, Španski borci

Glasbeni festival
(Ne)poslušno / Sound (Dis)obedience
 
6.–8. april 2023, Španski borci
 
6. 4. 2023 ob 20:00
1. Abdelnour / Mayas
Christine Abdelnour – saksofon, Magda Mayas – klavir
2. Na ta veseli dan kulture
orkester 112 umetnic_kov
3. Christian Weber – kontrabas

7. 4. 2023 ob 20:00
1. Kravanja / Balžalorsky – predstavitev albuma Spomini slane puščave
Ana Kravanja – violina , Vitja Balžalorsky – kitara
2. Emilie Škrijelj – harmonika, elektronika
3. Schnell
Pierre Borel – saksofon, Antonio Borghini – kontrabas, Christian Lillinger – bobni

8. 4. 2023 ob 20:00
1. Koncert udeležencev glasbene delavnice
2. Kompozicija: Wadada Leo Smith,  Jaya (2010)
Koncert petih solov je v okviru cikla Zvokotok zasnovala Nina Dragičević.
Vid Drašler – bobni
Luka Juhart – harmonica
Hanan Hadžajlić – flavta
Bojan Krhlanko – bobni
Irena Yebuah Tiran – glas
3. Banquet of Consequences
Pierre Borel – saksofon, Tobias Delius – saksofon, klarinet, Rieko Okuda – klavir, Anil Eraslan – violončelo, Antonio Borghini – kontrabas, Steve Heather – bobni

6.–8. 4. 2023 od 14h do 17h
Christian Weber – glasbena delavnica
Glasbena delavnica je brezplačna, potrebna je prijava na zavodsploh@gmail.com  

6. 4. 2023 ob 18h
(Ne)poslušna debata: Jaša Bužinel in Jizah
Slovenska glasba na dosegu dlani: pomen platform za pretakanje glasbe
V debati na temo platform za pretakanje glasbe in njihovega pomena za domačo glasbeno sceno se bomo pogovarjali o spremenjenih poslušalskih in potrošniških navadah od prihoda Spotifyja na slovenski trg leta 2020.

Čeprav se bomo dotaknili tudi poslovnih aspektov, težav sodobne glasbene industrije in aktualnega skoraj vsesplošnega odpora do tehnoloških gigantov, ki monopolizirajo glasbeni trg, bodo v ospredju predvsem potrošniki glasbe in njihova percepcija vloge in vpliva tovrstnih platform. Govorili bomo o platformah kot o arhivih (kot v primeru projekta Digitalni vlak za slovensko glasbo), o pomenu tovrstnih platform za majhne neodvisne ustvarjalce, o vplivu statistik na delo glasbenikov in založb ter o ironiji dejstva, da izkoriščevalski Spotify in drugi podobni giganti slovenskemi glasbenikom in založnikom pravzaprav v številnih primerih dajo več kot katerakoli druga platforma.

Pogovor bo vodil Jaša Bužinel. Gost je Jizah.

Jaša je kolumnist in urednik za plesno glasbo (The Quietus), glasbeni novinar (Electronic Sound, Mladina, Odzven, Music Slovenia, Dialogi, Razpotja), sovodja programa in vodja za stike z javnostjo (festival SONICA), vodja za stike z javnostjo in prevajalec (MENT Ljubljana, Glasbe sveta), sovoditelj oddaje Partijska linija (Radio Študent), tekstopisec (Moonlee Records, Glitterbeat Records), DJ in soustanovitelj serialke Cosmic Sex. Nastopil je na različnih regionalnih klubskih dogodkih in festivalih, kot so Dimensions, Butik, Pixxelmusic in Lakeness.

Marko Godnjavec - Jizah je koncertni organizator, glasbeni novinar, dolgoletni sodelavec Radia Študent ter zapriseženi navijač NK Olimpije. Zaposlen je na založbi Nika Records, slovenskem zastopniku megazaložnika Warner Bros. Records. Leta 2010 je vzpostavil butično založbo Beton Records, ki je pod svoje okrilje vzela izvajalce, kot so Moveknowledgement, N’toko, Blaž, Šuljo, Slowmotion Livestream, Mito in Čunfa.Dogodek je del projekta Digitalni vlak za slovensko glasbo, to je je projekta konzorcija SIGIC - Slovenski glasbenoinformacijski center, Zavod Sploh in Zavod Jazz Cerkno, ki ga sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru Javnega razpisa za digitalno preobrazbo nevladnih in prostovoljskih organizacij ter povečanje vključenosti njihovih uporabnikov v informacijsko družbo 2021–2023. Namen projekta je spodbujati in razvijati prisotnost aktualne in pretekle slovenske glasbe na sodobneih digitalnih distribucijskih pretočnih platforme ter promovirati uporabo te glasbe s pomočjo različnih promocijskih orodij. 

Vstopnice:
20 eur 3 dni
10 eur 1 dan
5 eur posamezen koncert
Okrogla miza je brezplačna
 
(Ne)poslušno se ukvarja z uprizarjanjem, razvojem, reflektiranjem in širjenjem raziskovalnih praks v glasbi in zvočenju. Sklop raznovrstnih dogodkov, srečevanja, predstavljanja založniška dejavnosti, udejanjanje mednarodnih mreženj in diskusije za šankom večplastno naslavljajo to pestro ustvarjalno polje. (Ne)poslušno druži gostujoče glasbenike, zainteresirane domače ustvarjalce, publiko in strokovno javnost. Kot tak ni zgolj festival določene glasbe, marveč je tudi in predvsem udejanjanje odprtosti, sodelovanja in fleksibilnosti.
 
(Ne)poslušno že od leta 2012 nastaja v produkciji Zavoda Sploh v sodelovanju z zavodom En-Knap.
Sofinancirata ga Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije in Mestna občina Ljubljana.S podporo: The Swiss Arts Council Pro Helvetia


Kritika

pokaži vse

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni