Zavod Sploh
CPG impro - Čučnik, Pepelnik, GromNapovednikArhivKritikaFotografijaVideo

CPG impro - Čučnik, Pepelnik, Grom

CPG impro

Primož Čučnik – mala zvočila, gramofon, povratna zanka, teksti
Ana Pepelnik – govor 
Tomaž Grom – mala zvočila, elektronika, kontrabas

Leta 2025 je izšel album uho je najljubši čut pozornosti.

Primož Čučnik: Besede, zvoki, memoarji, Odzven 31. 1. 2012
Primož Čučnik: Predavanje o ušesu
Impro Primoža Čučnika, Ane Pepelnik in Tomaža Groma je interakcija govorjene besede (tekstovni kolaž) in zvočne slike, ki se dopolnjujeta in dogajata na način godbene improvizacije. Grom in Čučnik gradita zvočnost s pomočjo instrumentov, zvočil, igral, uporabnih predmetov, tolkal in drugih »primitivnih« izvirov zvoka (igrače, radijski šumi) in živo rabo gramofona, računalnika in zvočnih značilnosti prostora. Impro je poskus povezovanja različnih govoric: besede, zvoka, hrupa, šuma, tišine, ki jih akterji v luči sodobnih, svobodnih in inovativnih tokov v glasbi 20. stoletja razumejo kot enakovredne dele celote. 

»Zvok v nastajanju: ne v razmerju do tišine, temveč do samega sebe, do zvokov iz različnih virov, ki pa so v resnici en sam zvok, elementaren, enozložen, Zvok, prihajajoč iz prav tako enih samih Ust tišine. [...] Abstrakcija, polna igrivosti, počasi in zanesljivo uhajajoča v spomin.« (Lukan 2006)

Fotografija

16.5.2024

CPG impro, Luda knjigarna, Trubarjeva 51 ob 20h

Primož Čučnik (mala zvočila, gramofon, povratna zanka, teksti)
Ana Pepelnik (govor, glas)
Tomaž Grom (mala zvočila, elektronika, kontrabas)

Nastop Primoža Čučnika, Ane Pepelnik in Tomaža Groma (CPG) je interakcija govorjene besede in eksperimentalne zvočne slike, ki ne rabi zgolj kot podlaga glasovno-pomenskemu nastopu, temveč se oba medija medsebojno dopolnjujeta in sodelujeta na način godbene improvizacije. Grom in Čučnik gradita zvočnost s pomočjo kontrabasa, zvočil in igral, uporabnih predmetov, najrazličnejših tolkal in »primitivnih« izvirov zvoka (npr. igrače, radijski šum, itn.) ali z eksperimentalno rabo gramofona. Ana Pepelnik branje tekstovnega kolaža nadgrajuje s trenutnimi prebliski, menjavanjem glasovnih leg in hitrosti branja, krajšimi ponavljanji in podobno. Nastop je poskus povezovanja različnih govoric »besede, zvoka, hrupa, šuma, tišine«, ki jih akterji v luči sodobnih in inovativnih tokov v glasbi dvajsetega stoletja razumejo kot enakovredne dele celote.

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni