Tomaž Grom – kontrabas, elektronika
»Med performansom, ki je trajal 45 minut, je Grom golemu kontrabasu zlagoma dodajal vedno več zvočnih elementov, z njimi suvereno manipuliral in jih spajal v zvočne formacije, ki so oznaki prepariranega in razširjenega kontrabasa ne le ustrezale, temveč jo več kot častno zastopale. Kontrabas je za Groma neskončno otroško igrišče, na katerem znova in znova uspe najti nove zvoke, piezo-električni pretvornik, nameščen na telo kontrabasa, pa mu omogoča, da ozvoči tudi najtišje med njimi.
Tako smo bili v prvih nekaj kompozicijah priča elektronsko neobdelanemu kontrabasu, klasičnemu ubiranju strun s prsti in lokom pa se je pridružila še obsežna plejada intrigantnih tehnik, od ritmičnega udarjanja po telesu kontrabasa z rokami in lokom, ubiranja strun pod kobilico in ekspresivnega praskanja z lokom do drgnjenja strun, ki je zvočno aludiralo na domače čiščenje. [...] Intrigantne in inteligentne modulacije, ki jih je Grom dosegal z mešanjem zvočnih virov in suverenim poznavanjem ter kontrolo kontrabasa samega, so tako poskrbele, da je 45 minut minilo čisto prehitro.« (Seliškar 2017)
Več ...