Pričujoči kvartet v sebi skriva niti in vezi, ki so se več kot
desetletje psotopoma pletle med avstrijsko in slovensko improvizatorsko
sceno. Basist Tomaž Grom, vokalistka Irena Z. Tomažin, Samo kutin na
hurdy gurdyju in Martija Schellander na elektroniki so med seboj večkrat
nastopali v različnih kombinacijah in v različnih obdobjih njihovega
ustvarjanja. Improvizacija je vedno srečevanje zvočnih izrazov, je trk
med njimi, sozvenenje, vanjo so vtkana iskanja, nasprotovanja,
nesporazumi, tako na individualni kot skupinski ravni. Krhkost in
raztelešenost skupinskega organizma je hkrati tista tenzija, ki obkroža
glasbo in pričujoči kvartet jo imenitno ujame v skupinskem zvenu in
šumu, ki dinamiko razteza med elektronskimi zvoki in šumi, telesnostjo
glasu, akustičnim zvenom kontrabasa in zvočno predrugačenim hurdy
gurdyjem.
Skupaj tvorijo enovito in intenzivno teksturalno zvočno telo,
skozi katerega raztegujejo zvočne potenciale lastnega inštrumentarija.
Luka T. Zagoričnik