Zavod Sploh
Kje SplohArhivFotografija
Gostovanja

2024
 
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin, Nemčija
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin, Nemčija
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Trst, Italija
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana


13.11.2019

Tomažin / Grom: New Adits, Celovec, Avstrija

photo: Christina Marx
photo: Christina Marx
Irena Z. Tomažin – glas

Tomaž Grom – kontrabas, elektronika

Gostovanje na festivalu New Adits v Celovcu, Avstrija.

Irena Z. Tomažin in Tomaž Grom združujeta samosvoje glasbene pristope, jih prepletata ter zamejujeta z najrazličnejšimi kompozicijskimi postopki. Glasba prebija mejo med improvizacijo in vnaprej določeno strukturo, ter se zasliši v svojevrstnih kompozicijah.
Glas Irene Z. Tomažin je telesen, vzpenja se, plete in pada skozi telesna občutja, premike, čustva, razpoloženja, slišati ga je v gibanju njenega telesa in v scenskem prostoru.
Glasba je za Groma iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije. Kompozicija je improvizacija. V improvizaciji težave rojevajo razmisleke in odpirajo nove poti.
Organsko podstat nato avtorja in izvajalca nadgradita še z mikrofonizacijo in niansirano elektronsko manipulacijo z zvokom. Pri tem se glasbeno in zvočno spodbujata, dopolnjujeta, nadgrajujeta, se iščeta, snujeta. Njuno duhovito poigravanje s kombinacijami in selekcijami poslušalca izganja iz ugnezdenih načinov poslušanja.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni