Zavod Sploh
Kje SplohNapovednikArhiv
Gostovanja

2025 
31. 5. – Tomaž Grom solo, Babylon Europe, Berlin, Nemčija
28. 5. – Tomaž Grom in Raed Yassin, Panda teater, Berlin, Nemčija
22. 5. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Rdeči revirji, Hrastnik
30. 4. – Kapec / Milošić / Grom, Dani jazza, Zagreb, Hrvaška
26. 4. – Schellander / Klement / Kutin / Grom, festival Ulrichsberger Kaleidophon, Avstrija
25. 4. – Kaučič / Grom / Küchen, Klub Štala, Lokavec
24. 4. – Kaučič / Grom / Küchen, grof Melin, Zagreb, Hrvaška
18. 4. – Trojnik, galerija Škuc, Ljubljana
17. 4. – Zveze: Tomaž Grom, Luka Zabric, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
12. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Stara elektrarna, Ljubljana
12. 4. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara elektrarna, Ljubljana
30. 3.–7. 4. – Razsrediščenja, Italija, Slovenija
31. 3. – Zvokotok, Simone Keller, akademija za glasbo UL, Ljubljana
18. 3. – Zveze: CPG Impro, Vodnikova domaćija, Ljubljana
12.–13. 3. – Kristina Aleksova, Anita Wach: Trenutek, ko vse obstane, Performativa, Cukrarna, Ljubljana
6.–7. 3. – Trojnik, RCHTN25, Berlin, Nemčija
19. 2. – Zveze: Tomaž Grom, Taktišče, Ljubljana
17. 2. – Zvokotok, Igor Mitrović, akademija za glasbo UL, Ljubljana
12.–21. 2. – Razsrediščenja, Italija, Slovenija, Hrvaška 
17. 1. – Luka Juhart z gosti, predstavitev albuma RanDom, Cankarjev dom, Ljubljana
9. 1. – Zvokotok, Nejc Grm, Akademija za glasbo UL, Ljubljana
8. 1. – Zveze: Trojnik, Taktišče, Ljubljana





13.11.2019

Tomažin / Grom: New Adits, Celovec, Avstrija

photo: Christina Marx
photo: Christina Marx
Irena Z. Tomažin – glas

Tomaž Grom – kontrabas, elektronika

Gostovanje na festivalu New Adits v Celovcu, Avstrija.

Irena Z. Tomažin in Tomaž Grom združujeta samosvoje glasbene pristope, jih prepletata ter zamejujeta z najrazličnejšimi kompozicijskimi postopki. Glasba prebija mejo med improvizacijo in vnaprej določeno strukturo, ter se zasliši v svojevrstnih kompozicijah.
Glas Irene Z. Tomažin je telesen, vzpenja se, plete in pada skozi telesna občutja, premike, čustva, razpoloženja, slišati ga je v gibanju njenega telesa in v scenskem prostoru.
Glasba je za Groma iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije. Kompozicija je improvizacija. V improvizaciji težave rojevajo razmisleke in odpirajo nove poti.
Organsko podstat nato avtorja in izvajalca nadgradita še z mikrofonizacijo in niansirano elektronsko manipulacijo z zvokom. Pri tem se glasbeno in zvočno spodbujata, dopolnjujeta, nadgrajujeta, se iščeta, snujeta. Njuno duhovito poigravanje s kombinacijami in selekcijami poslušalca izganja iz ugnezdenih načinov poslušanja.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni