Zavod Sploh
Kje SplohArhivFotografija
Gostovanja

2024
 
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin, Nemčija
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin, Nemčija
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Trst, Italija
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana


10.6.2020

Zveze: Rob Cunning, Tomaž Grom

GT 22, Maribor ob 20:00

Rob Canning - elektronika
Tomaž Grom - kontrabas
+
iMštrument - predstavitev

Rob Canning je irski računalniški glasbenik, skladatelj in učitelj. Središče njegovega dela je tehnologija in medmrežje, s poudarkom na razvoju programske opreme in DIY metodologij. Po 15 letih v Londonu, kjer je doktoriral iz glasbene kompozicije in predaval v okviru Network Media Arts, zdaj deluje med Mariborom in Halozami. Z družino razvija podeželski projekt in umetniški rezidenčni prostor, medtem ko v Mariboru z eno nogo ohranja vez z hackpacem v trans-nacionalni gverilski umetniški šoli (TGAS). Je glasni uporabnik, razvijalec in zagovornik odprto-kodne programske opreme ter redno poučuje delavnice na stičišču ustvarjalnih praks, digitalnega državljanstva in računalniškega programiranja.

Tomaž Grom glasbo dojema kot medij komunikacije, ne kot estetski užitek. Išče razloge za muziciranje. Brezkompromisno drega v aktualni družbeni prostor. Glasba je zanj iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije. Kompozicija je improvizacija. Improvizacija mu daje prostor, da odbluzi, da dela napake, da se izgublja in iznajdeva intrigantne rešitve. V improvizaciji težave rojevajo razmisleke in odpirajo nove poti. Pogreša poglobljeno in kompleksno refleksijo.
Je ustanovitelj in programski vodja Zavoda Sploh, ki se ukvarja s produkcijo glasbenih in uprizoritvenih umetnosti ter z izobraževanjem in založništvom.

iMštrument je hkrati kolekcija zvočnih in video posnetkov glasbenikov, ki razvijajo osebni glasbeni jezik, in avdiovizualni eksperimentalni inštrument.
Izbira posnetka glasbenika, vklop, izklop, glasnost in naključje so parametri, ki uporabniku omogočajo muziciranje.
Pred očmi in ušesi neprestano nastaja vedno neponovljiva kompozicija.
iMštrument je kreacija v nenehnem nastajanju, v kombiniranju izvirnega in živega glasbenega dela, ki poteka na presečišču tehnološko obdelane zvočnosti in elementarnosti čistih zvokov v povezavi z digitalnim zapisom. Je prostor srečanja neprisotnih, tehnološko reproduciranih izvajalcev z neposredno prisotnostjo uporabnika.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni