Zavod Sploh
Kje SplohNapovednikArhiv
Gostovanja

2025 
31. 5. – Tomaž Grom solo, Babylon Europe, Berlin, Nemčija
28. 5. – Tomaž Grom in Raed Yassin, Panda teater, Berlin, Nemčija
22. 5. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Rdeči revirji, Hrastnik
30. 4. – Kapec / Milošić / Grom, Dani jazza, Zagreb, Hrvaška
26. 4. – Schellander / Klement / Kutin / Grom, festival Ulrichsberger Kaleidophon, Avstrija
25. 4. – Kaučič / Grom / Küchen, Klub Štala, Lokavec
24. 4. – Kaučič / Grom / Küchen, grof Melin, Zagreb, Hrvaška
18. 4. – Trojnik, galerija Škuc, Ljubljana
17. 4. – Zveze: Tomaž Grom, Luka Zabric, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
12. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Stara elektrarna, Ljubljana
12. 4. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara elektrarna, Ljubljana
30. 3.–7. 4. – Razsrediščenja, Italija, Slovenija
31. 3. – Zvokotok, Simone Keller, akademija za glasbo UL, Ljubljana
18. 3. – Zveze: CPG Impro, Vodnikova domačija, Ljubljana
12.–13. 3. – Kristina Aleksova, Anita Wach: Trenutek, ko vse obstane, Performativa, Cukrarna, Ljubljana
6.–7. 3. – Trojnik, RCHTN25, Berlin, Nemčija
19. 2. – Zveze: Tomaž Grom, Taktišče, Ljubljana
17. 2. – Zvokotok, Igor Mitrović, akademija za glasbo UL, Ljubljana
12.–21. 2. – Razsrediščenja, Italija, Slovenija, Hrvaška 
17. 1. – Luka Juhart z gosti, predstavitev albuma RanDom, Cankarjev dom, Ljubljana
9. 1. – Zvokotok, Nejc Grm, Akademija za glasbo UL, Ljubljana
8. 1. – Zveze: Trojnik, Taktišče, Ljubljana





5.8.2021

Špela Trošt: Moja pojavnost nima več ostrih robov

Performativno predavanje Špele Trošt na povabilo Nine Dragičević

Topografije zvoka, galerija ŠKUC - 5.8. ob 20:30

»Z vzpostavitvijo žive fizične prisotnosti in neposrednih relacij med subjekti kot zavezujoče izvirnosti performativnih praks hkrati konstituiramo tudi njihovo neizbežno omejitev. Enkratnost in avtentičnost kreativnega procesa ali neponovljivost dogodka je pogoj za njegov obstoj, a ga hkrati obsoja na stanje nemoči znotraj industrije kulturnih proizvodov, namenjenih nenehni množični reprodukciji. Zahteva po fizični prisotnosti in kvantitavno omejevanje navzočih postavlja performativne umetnosti v kontradiktoren položaj nasproti naraščajoči množični konzumaciji drugih medijev....
Novi mediji so razširili in preoblikovali načine prisotnosti s kombiniranjem fizičnosti in simulakrov, z razgradnjo teles v prostoru, s simultanimi prisotnostmi, oddvojitvijo telesa in glasu, podvojitvami, fragmentarnostjo …
...
Čedalje večja prisotnost virtualnih teles, glorioznih teles, teles brez organov, fraktalnih teles, fantomskih teles in fluidnih teles nas svari pred prihodnostjo, zaznamovano z odsotnostjo snovnih teles.«
Preden se je posvetila delu producentke, je Špela Trošt kot igralka, dramaturginja in pomočnica režije soustvarila več kot 30 projektov. In jih v različnih vlogah še naprej soustvarja. Z doktorsko disertacijo Genealogija pojma prisotnosti v uprizoritvenih umetnostih je doktorirala na Primorski univerzi. V svojem delu se pomika na relacijah telo – osmišljanje in misel – utelešanje. Primer prve je doktorska disertacija, v kateri utemeljuje različne artikulacije pojavnosti prisotnosti znotraj teorije in prakse, primer druge pa je performans Ko bom velik, bom predstava, kjer tematika koncepta prisotnosti postane osrednja tema performansa. Zlasti jo vznemirjajo tiste prakse, ki odpirajo vprašanja realnega, virtualnega, telesnega, predstavljanja, dogodka, prečenja, odprte forme itn.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni