Zavod Sploh
Kje SplohArhivFotografija
Gostovanja

2024
 
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin, Nemčija
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin, Nemčija
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Trst, Italija
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana


20.5.2022

Streaming revolucija in jazz. Okrogla miza v okviru Jazz Cerkno 2022, moderira Luka T. Zagoričnik

Streaming revolucija in jazz. Priložnost za pomladitev jazzovskega občinstva?
okrogla miza
27. Jazz Cerkno 2022 | Spremljevalni program
petek, 20. maj, ob 16:00
 Cerkljanski muzej

moderator: Luka Zagoričnik

Letošnji spremljevalni program ob podmizju Nove Muske prinaša še eno debato, ki pa je vezana na digitalno distribucijo jazzovske glasbe. Dejstvo je, da se danes glasba posluša drugače kot včasih, ko smo bili vezani na fizične nosilce (vinilke, kasete, cedejke). Nove poslušalske navade zasledimo predvsem pri mlajši populaciji, zato temu primerno v statistikah najbolj predvajanih žanrov preko spleta prednjačita R&B in hiphop. Naša debata pa se bo osredotočila na jazz ter z njim povezane založbe in samozaložnike ter v skladu s tem poskušala dobiti odgovore na vrsto vprašanj … »Kako se z novim okoljem glasbene distribucije soočajo založniki, v kolikšni meri se tovrstnih digitalnih orodij poslužujejo in kakšne izzive jim prinaša pretakanje glasbe (streaming)? Je streaming priložnost za približevanje jazza mladim, ki se lahko odraža tudi v pomlajevanju obiskovalcev koncertnih jazzovskih dogodkov?« Okrogla miza je del projekta Digitalni vlak za slovensko glasbo.

Digitalni vlak za slovensko glasbo je projekt konzorcija SIGIC, Zavod Sploh in Zavod Jazz Cerkno, ki ga sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru Javnega razpisa za digitalno preobrazbo nevladnih in prostovoljskih organizacij ter povečanje vključenosti njihovih uporabnikov v informacijsko družbo 2021–2023. Namen projekta je spodbujati in razvijati prisotnost ter poslušanost aktualne in pretekle slovenske glasbe na digitalnih glasbenih platformah.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni