Zavod Sploh
Kje SplohArhivFotografija
Gostovanja

2024
29. 6. – Zveze: CPG Impro, Penčanje v Medani
29. 6. – Gimnastika ne/smisla III, Industrijska cona Struge, Borovnica
19. 6. – Zveze: Tomaž Grom, Taktišča, Ljubljana
12. 6. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Libertas festival, Koper
10. 6. – U.F.O, Borštnikovo srečanje, Maribor
7. 6. –  Zveze: CPG Impro, festival Intonale, Celovec, Avstria
29. 5. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
27. 5. – Šalter ansambel, K2+, Kulturni center Vojvodine, Novi Sad, Srbija
26. 5. – Šalter ansambel, Ring Ring, Beograd, Srbija
24. 5. – Zvokotok: Šalter ansambel, Slovenske Konjice
23. 5. – Šalter ansambel, Echoraum, Dunaj, Avstrija
22. 5. – Zveze: Kochar, Badrutt, Kutin, Grom, Taktišča, Ljubljana
18. 5. – Na delo!, Inkubator, Maribor
17. 5. – Tomaž Grom: Solo Poljub, Minoritska cerkev, Maribor
16. 5. – Zveze: CPG Impro, Luda literatura, Ljubljana
15. 5. – Ne misli, da bo kdaj mimo, V-F-X festival, Kinoteka
9. 5. – Zvokotok: Ne in Na pisano, AG, Ljubljana
2. 5.-5. 5. – U.F.O., Sophiensaele, Berlin, Nemčija
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz, Berlin, Nemčija
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin, Nemčija
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin, Nemčija
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Trst, Italija
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana


16. 5. 2024 – Musique d'Ascenseur, LYL Radio


24.9.2022

Defonija: ODPRTO/OPEN in Zavod Sploh: TOMAŽIN / KUTIN / GROM / SCHELLANDER (slo / aut) + DIE HOCHSTAPLER (fra / ita / nem) + KOROMAČ (slo)

20:00 - Defonija
ODPRTO/OPEN in Zavod Sploh:
TOMAŽIN / KUTIN / GROM / SCHELLANDER (slo / aut) + DIE HOCHSTAPLER (fra / ita / nem) + KOROMAČ (slo)

TOMAŽIN / KUTIN / GROM / SCHELLANDER (slo / aut)
 
Irena Z. Tomažin — glas
Samo Kutin — hurdy gurdy
Tomaž Grom — kontrabas
Matija Schellander — elektrofonija
Pričujoči kvartet v sebi skriva niti in vezi, ki so se več kot desetletje postopoma pletle med avstrijsko in slovensko improvizatorsko sceno. Basist Tomaž Grom, vokalistka Irena Z. Tomažin, Samo Kutin na hurdy gurdyju in Matija Schellander z elektroniko so med seboj večkrat nastopali v različnih kombinacijah in v različnih obdobjih svojega ustvarjanja. Improvizacija je vedno srečevanje zvočnih izrazov, je trk med njimi, sozvenenje, vanjo so vtkana iskanja, nasprotovanja, nesporazumi, tako na individualni kakor na skupinski ravni. Krhkost in raztelešenost skupinskega organizma je hkrati tista tenzija, ki obkroža glasbo, in pričujoči kvartet jo imenitno ujame v skupinskem zvenu in šumu, ki dinamiko razteza med elektronskimi zvoki in šumi, telesnostjo glasu, akustičnim zvenom kontrabasa in zvočno predrugačenim hurdy gurdyjem.
Skupaj tvorijo enovito in intenzivno teksturalno zvočno telo, skozi katero raztegujejo zvočne potenciale svojega lastnega inštrumentarija.
Luka T. Zagoričnik
https://www.sploh.si/si/glasba/projekti/tomazin-kutin-grom-schellander
+
DIE HOCHSTAPLER (fra / ita / nem)
Pierre Borel — altovski saksofon
, Louis Laurain — trobenta
, Antonio Borghini — kontrabas, 
Hannes Lingens — bobni
+
KOROMAČ (slo)
Jure Boršič — altovski saksofon
, Aljaž Škrlep — električna kitara, 
Anton Lorenzutti — električna kitara, 
Matjaž Bajc — električen bas, 
Žiga Ipavec — bobni
, Urban Kušar — bobni

Koromač poosebljajo za naše kraje precej nevsakdanjo glasbeno pot. Njihova metamorfoza iz začetne forme crusterskega/D-beat metaliziranega hardcore tria se je namreč z razširjeno zasedbo, ki ni skrivala širnega pouka v Kaučičevem Kombu B, še izraziteje približala »jazzovskemu branju drugega, nejazzovskega gradiva« oziroma premišljenemu in zelo posebnemu koketiranju s pankom (že naslova zadnjih albumov sta: Punk Enough? in Kontrapunk). V zadnjem času je Koromač še okrepil svoje trdo, zmuzljivo, a dovolj unikatno poslanstvo, ki se skoz jazz in plesne muzike zlahka prebije, denimo, do zelo ostrega metala, a se v naslednjem hipu že najde povsem drugje. Poudariti velja, da zasedba ves čas skrbi tudi za čezmejno oziroma brezmejno sodelovanje z italijanskimi muzičisti, vsekakor pa pomeni pravi biser za sladokusce, ki ne marajo za strogo začrtane žanrske meje.
Koromač je šestčlanska (občasno tudi devetčlanska) skupina iz Vrtojbe, ki na svojsko objesten način preigrava težavnejše zvrsti glasbe. Ob praznovanju desete obletnice delovanja so leta 2019 na festivalu Jazz Cerkno posneli svoj drugi album, Kontrapunk, ki združuje vse, kar Koromačevci obožujejo: jazz, improvizacijo, punk in vse ostalo, kar spada v težko glasbeno kategorijo. Osnova Koromača sega v leto 2009. Začeli so kot trio in eden od naših dveh bobnarjev, Urban Kušar in basist Matjaž Bajc. Takrat so igrali pač tipičen pank oziroma se lovili med metalom in pankom. Potem so se po petih, šestih letih prijavil na Klubski maraton RŠ in si rekli, da bi malo povečali zasedbo. Klapo je zaneslo bolj v jazzovske vode, tudi poslušala je tako muziko. Dobili so še tri nove člane: še enega bobnarja, kitarista in saksofonista. Od takrat so bili sekstet, razen za 10. obletnico, ko so na festivalu Jazz Cerkno posneli nov album, ga predstavili, imeli še en špil, potem pa je prišla korona ...
https://www.rockline.si/koromac-punk-enough/
https://kunigunda.si/kuni-intervju-koromac-bakalina-velika/

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni