Tilen Lebar: 𝗩𝗜𝗖𝗜𝗡𝗜𝗧𝗬 𝗢𝗙 𝗦𝗢𝗟𝗜𝗧𝗨𝗗𝗘 - 𝗖𝗛𝗔𝗠𝗕𝗘𝗥 𝗠𝗨𝗦𝗜𝗖
19.10.2022, Studio LOOS, Den Haag, NL
Belemir Baran - violina
Sean Bell - nasprotnik
Diogo Marques - tolkala
Tilen Lebar - saksofon
Urška Rihtaršič - harfa
Mauricio Valdés San Emeterio - elektronika v živo
Ronelda S. Kamfer - poezija
V
sodelovanju z Južnoafriško pesnico Roneldo S. Kamfer je nastal libreto,
ki črpa inspiracijo iz Rashomonovega efekta, kjer formiranje spomina
reprezentira multidimenzionalnost in partikularnost subjektov ter
njegove ponotranjene resnice ali reakcije na dogodek.
Zvočna
izkušnja, ki jo reprezentira manjši komorni sestav poleg
elektroakustičnega zvoka uporablja manipuliranje zvoka preko vtičnikov,
ki jih je pred kratkim razvil slovenski umetnik Andrej Kobal. Izkušnja
zvoka ni pogojena zgolj z namernim produciranjem zvoka
inštrumentalistov, temveč s pritrjenimi senzorji na posameznem telesu
nastopajočega zaobsega psihofiziološke odzive našega telesa, ki
nenamerno vplivajo na izhodišče zvoka, ki je v elektroakustičnem
procesiranju primerljiv slikarski tehniki - slikanju z akvareli.
Parametri,
ki tako določajo končni zvočni produkt vzpostavljajo dialog med
namernim, nenamernim in predvsem realnim, ki v Rashomonovem konceptu
ponuja multidimenzionalnost zgodbe, reza, postavitve kamere in samega
izkustva gledalca.
Vicinity Of Solitude tako izraža ravno to,
razširjen zvočni parameter, ki pa v spominskih reakcijah ponuja
paralelno dojemanje dogodka v večplastnem razumevanju in s tem
partikularnosti resnice, ki jo reprezentirajo vsi sodelujoči ter jo
enokpravno zagovarjajo kot univerzalno.
Produkcija: Zavod Sploh
𝗧𝗜𝗟𝗘𝗡 𝗟𝗘𝗕𝗔𝗥 (𝟭𝟵𝟵𝟯)
𝘀𝗮𝗸𝘀𝗼𝗳𝗼𝗻𝗶𝘀𝘁, 𝘀𝗸𝗹𝗮𝗱𝗮𝘁𝗲𝗹𝗷, 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗼𝘃𝗶𝘇𝗮𝘁𝗼𝗿
Rojen
je v Murski Soboti, trenutno živi v Den Haagu na Nizozemskom. Po
končanem Konservatoriju za glasbo in balet v Mariboru pod mentorstvo
Petra Krudra je študij nadaljeval na Akademiji za glasbo Univerze v
Ljubljani, kjer je diplomiral v razredu Matjaža Drevenška in nadaljeval
magistrski študij saksofona v razredu Mihe Rogine in Matjaža Drevenška.
Redno se je izobraževal v kompozicijskem razredu Uroša Rojka na
ljubljanski akademiji. V letu 2021 je zaključil magistrski študij
kompozicije na Kraljevem konservatoriju v Den Haagu na Nizozemskem na
Nizozemskem v razredih Petra Adriaansza, Cornelisa de Bondta in Guusa
Janssena. Na področju saksofona se je dodatno izpopolnjeval v razredu
Raafa Hekkeme in Larsa Niederstrasserja.
Je predstavnik mlajše
generacije glasbenikov in je dejaven predvsem na področju komponiranja
komornih del, poustvarjanja del mlajših avtorjev, v polju improvizirane
glasbe, interdisciplinarnih ter zvočnih umetnosti. Redno sodeluje z
Zavodom Sploh, KUD Mrežo, Inexhaustible Editions in avstrijskim
ansamblom Szene Instrumental.