Zavod Sploh
Kje SplohArhivFotografija
Gostovanja

2024
 
30. 4. - Tomaž Grom, Frank Gratkowski, Harri Sjostrom, Vinicius Cajado, Livia Schweiser, galerija Wolf & Galentz
27. 4. – Tomaž Grom, Vesna Pisarovič, Axel Doerner, Ute Wasserman, Steve Hather, Berlin, Nemčija
26. 4. – Tomaž Grom, razstava Next: Young European Design, Berlin, Nemčija
8. 4. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
22. 3. – Tomaž Grom, Kavč festival, Ljubljana
13. 3. – Tomaž Grom, Osnabruck, Nemčija
8. 3. – Zdej loh spokam zdej loh grem, Stara mestna elektrarna, Ljubljana
5. 3. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
23. 2. – Oholo!, MENT, Ljubljanski grad, Ljubljana
21. 2. – Zveze: Tea Vidmar in Tomaž Grom, Taktišče, Hupa Brajdič, Ljubljana
20. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
19. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
15. 2. – Tomaž Grom spremlja film Trpljenje device Orleanske, Kinoteka, Ljubljana
8. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kultruni dom Franca Bernika, Domžale
6. 2. – Ne misli, da bo kdaj mimo, Kinodvor, Ljubljana
2.–3. 2. – Na delo!, Hangar teatri, Trst, Italija
3. 2. – Zvokotok: Steve Reich, Cankarjev dom, Ljubljana


19.6.2023

U.F.O. Hommage Katalin Ladik / Somerszene Salzburg

U.F.O. Hommage Katalin Ladik
19. 6. 2023 ob 19:00, Somerszene, Salzburg, Avstrija

Koncept, koreografija, izvedba: Irena Z. Tomažin, Jule Flierl
Svetloba: Gretchen Blegen
Zvok: Nicola Ratti
Kostumografija: Jean-Paul Lespagnard
Svetovanje, dramaturgija: Kata Kasznahorkai
Organizacija produkcije: Alexandra Wellensiek, Špela Trošt

Produkcija Irene Z. Tomažin + Jule Flierl v koprodukciji s SOPHIENSÆLE (Berlin), Zavodom Sploh (Ljubljana), Charleroi Danse Center chorégraphique de Wallonie-Bruxelles (Bruselj), PACT Zollverein (Essen). Podpira Hauptstadtkultur Fonds.
Madžarsko-srbska pesnica in performerka Katalin Ladik velja za “Yoko Ono Balkana” in za pionirko hrupa in umetnosti performansa Jugovzhodne Evrope: s “SoundBodyPoetry” njenega radikalnega body art performansa UFO Party iz leta 1969 je pretresla takratno umetniško sceno in že v sedemdesetih letih uveljavila metode eksperimentalnega dela z glasom in fizičnega performansa.

Nemška plesalka zvoka Jule Flierl in slovenska koreo-vokalistka Irena Z. Tomažin v svojem prvem sodelovanju praznujeta njuno skupno zanimanje za Ladikin umetniški položaj: poklon, ki briše meje med poezijo, igro in eksperimentalnim glasovnim delom, hkrati pa nadaljujeta lastno umetniško raziskovanje fizične izkušnje jezika in artikulacije različnih slojev glasu.


Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni