Neforma_Beleženje

Teoretiki s področja performativnih umetnosti in glasbeni kritiki/muzikologi sodelujejo kot »zunanje oko oziroma uho«. Na licu mesta izbrane vtise skušajo strniti v eseje in analize Neforme in s tem raziskati domet, namen in potenciale, ki medsebojno prečijo omenjeno platformo. Ideja je, mlade avtorje spodbujati k premisleku tovrstnih dogodkov, opozarjati na njihov obstoj in ozaveščati občinstvo. Beleženja naslavljajo vprašanja, kako misliti meje ustvarjalnega polja, omogočajo ustrezno refleksijo sočasne produkcije in vzpostavljajo temelje miselnih vstopov v konkretne primere iz prakse ter spodbujajo kreativni dialog med teorijo in prakso.
Narobe / Na robu glasbene prakse (uredil Luka T. Zagoričnik)

Rok Vevar: Neforma na PARL-u, 27. 8. 2024
Vadbišča za umetnost odstranjevanja
Klara Klun: Očarljiva umetnost kaosa in nepredvidljivosti, 11. 5. 2024
Kaotično, a očarljivo zlitje plesa in glasbe
Jaka Bombač: Refleksija, 11. 5. 2024
Boj, ki se ohranja kot igra in veselje
Jurij Konjar: O Neformi #107, 12. 2. 2024
Premislek, izhajajoč iz subjektivne pozicije
Miša Gams: Telo med dvema poloma v zavedanju prostora in časa, 7. 4. 2024
Neforma kot model bivanja
Enja Grabrijan: Neforma #106, 15. 1. 2024
Ko struktura omejuje ...
Kristina Aleksova: Kje se srečamo, 11. 3. 2024
8. marec – dan žena?
Nika Gradišek: Prikupen potencial pelerin, 20. 10. 2023
Prisotnost otrok kot lakmusov papir uspešnosti improvizacije
Živa Kadunc: In, kako gre?, 6. 10. 2023
Nihanje med raznolikimi razmerji
Tisa Neža Herlec: Sanjamo iste sanje, 23. 8. 2023
Vse se prične z nalezljivim hihitanjem.

Tina Valentan: Nizko viseče sadje, 17. 5. 2023
Dovoliti si stanje, ne da bi vedel kod in kam
Anja Radaljac: Ustvarjalnost refleksije in umetnosti v improvizaciji, 10. 3. 2023
Ali je zapisana refleksija lahko improvizacija?
Luka Hreščak: Morda očem ni treba, da ostanejo odprte, 18. 1. 2023
Kaj naredi močan kontrast med vidnim in zvočnim?
Aleš Rojc: Kako vem, kdaj se improvizacija posreči?, 13. 12. 2022
Gib in glasba sta zavezana pozabi, beležka ju institucionalizira
Andreja Kopač: Vitalnost poslušanja→ čudovitost slišanja→ brezmejnost ubesedovanja, 19. 9. 2022
Ko neforma (p)ostane forma
Metod Zupan: Sotvarje gledališke izkušnje, 28. 8. 2022
Čar, da bi šlo kaj narobe
Nika Arhar: Tisti, ki se s kamenčki igra, 18. 6. 2022
Ko nič postane vse
DISKOlektiv: Ana, Blaž, Vid, 6. 5. 2022
Ali se je sploh smiselno spraševati o uspešnosti improvizacije?
Suzana Koncut: Pogovoriti se moramo o improvizaciji kot dopuščanju,  26. 4. 2022
Ali osredotočenost nase sfiži improvizacijo?
Tina Tomšič: Iz kaosa v absurd, 16. 3. 2022
Neustavljiva prenasičenost bizarnosti
Blaž Lukan: (Ne)načrten gledalski impro, 22. 2. 2022
Ali improvizacija izvajalca potrebuje improvizacijo gledalca?
Rok Bozovičar: Beleženje stikov in izgube: nelagodje rojstnodnevnih praznovanj, 28. 8. 2021 
Uni-forma s potrebo po strukturiranju začetka in konca 
Matej Kejžar: Razmisleki o ..., 9. 9. 2021
O razmerju med plesom in koreografijo
Metod Zupan: Neforma #87, 22. 5. 2021
Nenehno izmikanje objekta spoznanja
Muanis Sinanović: Radikalnost dialoga in oblika neforme, 17. 4. 2021
V čem je improvizacija radikalna?
Tjaša Pureber: Kaj pomeni biti skupaj, ko je to prepovedano?, 9. 4. 2021
Kako se gibamo v času prepovedi gibanj
Maša Radi Buh: Učinek rdečega, 3. 3. 2021
Pogled v živo, a skozi perspektivo ekrana
Anita Wach: Točka brez povratka, 30. 1. 2021
Tako kot improvizacija na sploh tudi Neforma ne more biti popolnoma osvobojena
Samo Oleami: Ponavljanje, materija, odprtost, 6. 9. 2020
Razpad sistema kot posledica oguljenih navad, stereotipov in vzorcev
Suzana Kajba: Neforma, Oholo! in Federacija, 20. 8. 2020
"neforma. fora. forma. nora. norma."
Varja Hrvatin: Umetnost za 5 €, 5. 3. 2020
Umetnost skupnosti – bistvo izvajalske umetnosti, žive umetnosti
Radharani Pernarčič: Sneg, uličica in sedem navzgor iztegnjenih palcev, 16. 2. 2020
So-improviziran zapis ob glasbeno-gibalni improvizaciji Gala Furlana in Simona Wehrlija
Zala Dobovšek: Neforma = nenorma, 20. 1. 2020
V čem je Neforma politična?
Nina Dragičević: Posebej, 27. 12. 2019
Samo to, kar je
Brigita Gračner: Umetniški dialog balansiranja giba in zvoka, 11. 11. 2019
Bolj okupacija pogleda kot posluha
Jan-Tage Kühling: On How To Make Mistakes, 18. 10. 2019
It is possible to make mistakes improviseng?
Niko Goršič: Beg kot vrnitev, 26. 5. 2019
Trpka gibalna transverzala izgubljenega zaupanja v lastni ego
Katja Legin: Jan Rozman in Luka Ropret, 12. 4. 2019
Šele ko performer prekrši pravilo, začne delovati
Tadej Stolić: Ujetost pričakovanja, 29. 1. 2019
Resnična nesreča, prelomni trenutek, ki je potrdil neformalnost Neforme
Ina Puntar: Neforma, 21. 2. 2018
Strokovno seciranje prakse za kontinuiran razvoj refleksije

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni