Igra s senom
Rok Vevar:
Neforma na PARL-u, 27. 8. 2024
Vadbišča za umetnost odstranjevanja
Klara Klun:
Očarljiva umetnost kaosa in nepredvidljivosti, 11. 5. 2024
Kaotično, a očarljivo zlitje plesa in glasbe
Jaka Bombač:
Refleksija, 11. 5. 2024
Boj, ki se ohranja kot igra in veselje
Jurij Konjar:
O Neformi #107, 12. 2. 2024
Premislek, izhajajoč iz subjektivne pozicije
Miša Gams:
Telo med dvema poloma v zavedanju prostora in časa, 7. 4. 2024
Neforma kot model bivanja
Enja Grabrijan:
Neforma #106, 15. 1. 2024
Ko struktura omejuje ...
Kristina Aleksova:
Kje se srečamo, 11. 3. 2024
8. marec – dan žena?
Nika Gradišek:
Prikupen potencial pelerin, 20. 10. 2023
Prisotnost otrok kot lakmusov papir uspešnosti improvizacije
Živa Kadunc:
In, kako gre?, 6. 10. 2023
Nihanje med raznolikimi razmerji
Tisa Neža Herlec:
Sanjamo iste sanje, 23. 8. 2023
Vse se prične z nalezljivim hihitanjem.
Tina Valentan:
Nizko viseče sadje, 17. 5. 2023
Dovoliti si stanje, ne da bi vedel kod in kam
Anja Radaljac:
Ustvarjalnost refleksije in umetnosti v improvizaciji, 10. 3. 2023
Ali je zapisana refleksija lahko improvizacija?
Luka Hreščak:
Morda očem ni treba, da ostanejo odprte, 18. 1. 2023
Kaj naredi močan kontrast med vidnim in zvočnim?
Aleš Rojc:
Kako vem, kdaj se improvizacija posreči?, 13. 12. 2022
Gib in glasba sta zavezana pozabi, beležka ju institucionalizira
Andreja Kopač:
Vitalnost poslušanja→ čudovitost slišanja→ brezmejnost ubesedovanja, 19. 9. 2022
Ko neforma (p)ostane forma
Metod Zupan:
Sotvarje gledališke izkušnje, 28. 8. 2022
Čar, da bi šlo kaj narobe
Nika Arhar:
Tisti, ki se s kamenčki igra, 18. 6. 2022
Ko nič postane vse
DISKOlektiv:
Ana, Blaž, Vid, 6. 5. 2022
Ali se je sploh smiselno spraševati o uspešnosti improvizacije?
Suzana Koncut:
Pogovoriti se moramo o improvizaciji kot dopuščanju, 26. 4. 2022
Ali osredotočenost nase sfiži improvizacijo?
Tina Tomšič:
Iz kaosa v absurd, 16. 3. 2022
Neustavljiva prenasičenost bizarnosti
Blaž Lukan:
(Ne)načrten gledalski impro, 22. 2. 2022
Ali improvizacija izvajalca potrebuje improvizacijo gledalca?
Rok Bozovičar:
Beleženje stikov in izgube: nelagodje rojstnodnevnih praznovanj, 28. 8. 2021
Uni-forma s potrebo po strukturiranju začetka in konca
Matej Kejžar:
Razmisleki o ..., 9. 9. 2021
O razmerju med plesom in koreografijo
Metod Zupan:
Neforma #87, 22. 5. 2021
Nenehno izmikanje objekta spoznanja
Muanis Sinanović:
Radikalnost dialoga in oblika neforme, 17. 4. 2021
V čem je improvizacija radikalna?
Tjaša
Pureber
: Kaj pomeni biti skupaj, ko je to prepovedano?, 9. 4. 2021
Kako se gibamo v času prepovedi gibanj
Maša Radi Buh:
Učinek rdečega, 3. 3. 2021
Pogled v živo, a skozi perspektivo ekrana
Anita Wach:
Točka brez povratka, 30. 1. 2021
Tako kot improvizacija na sploh tudi Neforma ne more biti popolnoma osvobojena
Samo Oleami:
Ponavljanje, materija, odprtost, 6. 9. 2020
Razpad sistema kot posledica oguljenih navad, stereotipov in vzorcev
Suzana Kajba:
Neforma, Oholo! in Federacija, 20. 8. 2020
"neforma. fora.
forma. nora. norma."
Varja Hrvatin:
Umetnost za 5 €, 5. 3. 2020
Umetnost skupnosti – bistvo izvajalske umetnosti, žive umetnosti
Radharani Pernarčič:
Sneg, uličica in sedem navzgor iztegnjenih palcev, 16. 2. 2020
So-improviziran zapis ob glasbeno-gibalni improvizaciji Gala Furlana in Simona Wehrlija
Zala Dobovšek:
Neforma = nenorma, 20. 1. 2020
V čem je Neforma politična?
Nina Dragičević:
Posebej, 27. 12. 2019
Samo to, kar je
Brigita Gračner:
Umetniški dialog balansiranja giba in zvoka, 11. 11. 2019
Bolj okupacija pogleda kot posluha
Jan-Tage Kühling:
On How To Make Mistakes, 18. 10. 2019
It is possible to make mistakes improviseng?
Niko Goršič:
Beg kot vrnitev, 26. 5. 2019
Trpka gibalna transverzala izgubljenega zaupanja v lastni ego
Katja Legin:
Jan Rozman in Luka Ropret, 12. 4. 2019
Šele ko performer prekrši pravilo, začne delovati
Tadej Stolić:
Ujetost pričakovanja, 29. 1. 2019
Resnična nesreča, prelomni trenutek, ki je potrdil neformalnost Neforme
Ina Puntar:
Neforma, 21. 2. 2018
Strokovno seciranje prakse za kontinuiran
razvoj refleksije