Neforma_Beleženje

Teoretiki s področja performativnih umetnosti in glasbeni kritiki/muzikologi sodelujejo kot »zunanje oko oziroma uho«. Na licu mesta izbrane vtise skušajo strniti v eseje in analize Neforme in s tem raziskati domet, namen in potenciale, ki medsebojno prečijo omenjeno platformo. Ideja je, mlade avtorje spodbujati k premisleku tovrstnih dogodkov, opozarjati na njihov obstoj in ozaveščati občinstvo. Beleženja naslavljajo vprašanja, kako misliti meje ustvarjalnega polja, omogočajo ustrezno refleksijo sočasne produkcije in vzpostavljajo temelje miselnih vstopov v konkretne primere iz prakse ter spodbujajo kreativni dialog med teorijo in prakso.
Narobe / Na robu glasbene prakse (uredil Luka T. Zagoričnik)
Raziskava_Arhiviranje
Confine_Beleženje

Andreja Kopač: Vitalnost poslušanja→ čudovitost slišanja→ brezmejnost ubesedovanja, 19.9.2022
Ko neforma (p)ostane forma
Metod Zupan: Sotvarje gledališke izkušnje, 28.8.2022
Čar, da bi šlo kaj narobe
Nika Arhar: Tisti, ki se s kamenčki igra, 18.6.2022
Ko nič postane vse
DISKOlektiv: Ana, Blaž, Vid, 6.5.2022
Ali se je sploh smiselno spraševati o uspešnosti improvizacije?
Suzana Koncut: Pogovoriti se moramo o improvizaciji kot dopuščanju,  26.4.2022
Ali osredotočenost nase sfiži improvizacijo?
Tina Tomšič: Iz kaosa v absurd, 16.3.2022
Neustavljiva prenasičenost bizarnosti
Blaž Lukan: (Ne)načrten gledalski impro, 22.2.2022
Ali improvizacija izvajalca potrebuje improvizacijo gledalca?
Rok Bozovičar: Beleženje stikov in izgube: nelagodje rojstnodnevnih praznovanj, 28.8.2021 
Uni-forma s potrebo po strukturiranju začetka in konca
Matej Kejžar: Razmisleki o ..., 9.9.2021
O razmerju med plesom in koreografijo
Metod Zupan: Neforma #87, 22.5.2021
Nenehno izmikanje objekta spoznanja
Muanis Sinanović: Radikalnost dialoga in oblika neforme, 17.4.2021
V čem je improvizacija radikalna?
Tjaša Pureber: Kaj pomeni biti skupaj, ko je to prepovedano?, 9.4.2021
Kako se gibamo v času prepovedi gibanj
Maša Radi Buh: Učinek rdečega, 3.3.2021
Pogled v živo, a skozi perspektivo ekrana
Anita Wach: Točka brez povratka, 30.1.2021
Tako kot improvizacija na sploh tudi Neforma ne more biti popolnoma osvobojena
Samo Oleami: Ponavljanje, materija, odprtost, 6.9.2020
Razpad sistema kot posledica oguljenih navad, stereotipov in vzorcev
Suzana Kajba: Neforma, Oholo! in Federacija, 20.8.2020
"neforma. fora. forma. nora. norma."
Varja Hrvatin: Umetnost za 5 €, 5.3.2020
Umetnost skupnosti – bistvo izvajalske umetnosti, žive umetnosti
Radharani Pernarčič: Sneg, uličica in sedem navzgor iztegnjenih palcev, 16.2.2020
So-improviziran zapis ob glasbeno-gibalni improvizaciji Gala Furlana in Simona Wehrlija
Zala Dobovšek: Neforma = nenorma, 20.1.2020
V čem je Neforma politična?
Nina Dragičević: Posebej, 27.12.2019
To ni glasba, ki spremlja ples, to ni ples, ki se odziva na glasbo
Brigita Gračner: Umetniški dialog balansiranja giba in zvoka, 11.11.2019
Pri beleženju sem se osredotočila bolj na glasbeni del
Jan-Tage Kühling: On How To Make Mistakes, 18.10.2019
It will be most interesting if we make mistakes
Niko Goršič: Beg kot vrnitev, 26.5.2019
Trpka gibalna transverzala izgubljenega zaupanja v lastni ego
Katja Legin: Jan Rozman in Luka Ropret, 12.4.2019
Šele ko performer prekrši pravilo, začne delovati
Tadej Stolić: Ujetost pričakovanja, 29.1.2019
Resnična nesreča, prelomni trenutek, ki je potrdil neformalnost Neforme
Ina Puntar: Neforma, 21.2.2018
Strokovno seciranje prakse za kontinuiran razvoj refleksije

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni