Raziskava_Arhiviranje združuje
raziskovalno, arhivsko, publicistično, zgodovinsko in teoretsko delo na področju
tako imenovanih mejnih glasbenih praks. Raziskavi obstoječega stanja v teoriji
in praksi, bosta sledili teoretska obravnava in refleksija. Obravnavano polje bodo
različni avtorji naslovili iz različnih metodoloških in teoretskih izhodišč. Raziskava
bo zastavljena kot arhiviranje in obenem
zgodovinjenje sodobnosti, prvenstveno na polju mejne glasbe, a posredno
tudi v smislu širšega družbenega prostora in časa ter pripadajočih miselnih tokov
in umetniških paradigem.
Naš namen je raziskati:
a) kdaj in kako so se v slovenski
glasbeni praksi pojavile mejne glasbene vsebine in oblike;
b) v kolikšni meri
jih obravnava pripadajoč teoretski in pred-teoretski (promocijski,
publicistični) diskurz;
c) kako lahko razložimo konkretni preplet teh
ustvarjalnih praks in reflektirajočih diskurzov preko specifik lokalnega
kulturnega ekosistema.
Analizirali bomo torej oblike
udejanjanja mejnih glasbenih praks ter načine, na katere jih družba reflektira.
Raziskati želimo tudi to, kateri deležniki, institucije in drugi akterji so
bili odločilni za vzpostavitev obstoječega polja mejnih glasbenih praks in
teoretskega diskurza v našem prostoru.
Povezave na referenčne vsebine:
- Marko Karlovčec:
kritika koncerta Johna Tilburyja, Radio Študent, 24. 9. 2016
- Anže Zorman:
- Luka Zagoričnik: