Performans preizprašuje napetost med
materialnimi pogoji človeške eksistence in logiko želje, ter kako se ta dva
področja medsebojno sooblikujeta znotraj vsake-ga posameznika-ce. Performerko
še posebej zanima v kakšnem medsebojno pogojevanem odnosu sta želja in razredna
zavest oziroma v kakšnem odnosu sta družbeno bitje in družbena zavest. Ali so
zmožnosti in potrebe resnično lahko kadar koli v harmoničnem odnosu ter od
koga/česa je to odvisno?
Na delo! (2022–2023) se ukvarja s problemom dela. Preko različnih umetniških
situacij, ki so postavljene v specifična okolja nas nagovarja k
razmisleku o tem, kaj je smisel in vrednost dela, na kakšne načine delo
doživljamo v vsakdanjem življenju in kako je na delu umetnost. Umetniška
dela so zato v prvem poglavju (2022) kontekstualno umeščena na tiste
lokacije, ki v družbi igrajo tvorno vlogo pri oblikovanju politik na
področju dela, bolj specifično pri oblikovanju strategij na področju
dela v kulturi, v javne servise, ki odgovarja na težave z delom, v
institucije, ki izobražuje prihajajočo delovno silo, in v prostore, ki
skrbijo za sodobne prakse na področju umetnosti. Tovrstna prostorska in
časovna umeščenost del, namenjenih (p)ogledu tako zaposlenih v
institucijah kot povabljenim in naključnim obiskovalkam, želi razširiti
polje vidnosti umetniškega dela in njegove recepcije. V drugem poglavju
(2023) bodo umetniška dela v celoti predstavljena v razstavnem in
gledališkem formatu.