Ogrevanje
Delo plesalca vedno ostaja očem gledalcev nevidno, kar vidimo, je le popolnost, kajti plesalec na odru ne dela, on pleše. Naloga plesalca je namreč ta, da izbriše vsako sled dela, vsak kanček napora. Preseči mora samega sebe tako, da ni več razvidna vpetost telesa v lastno reprodukcijo – le takrat se lahko vzpostavi dejanska razlika med umetnostjo in življenjem.
Plesalec je medij in umetniško delo hkrati, pri tem uporablja samo svoje telo: njegovo početje ne onesnažuje. Ne pušča sledi. Ničesar ne akumulira. Vedno samo ponavlja in izboljšuje, ničesar ne zavrže. Plesalec malo in zdravo je. Se veseli, ko najde drobtino svobode v nemogočih omejitvah. Ne rabi plina, saj ogreva samega sebe. Je fleksibilen, reaktiven in v stalni pripravljenosti. Plesalec je opremljen s prav vsem, da bo preživel različne planetarne krize.
Plesalec, naša prihodnost!
#ogrevanje za katastrofo, ogrevanje za levji skok v prihodnost, ogrevanje v času kriz, ogrevanje kot okrevanje, ogrevanje za nič, ogrevanje za zdrav duh v zdravem telesu, ogrevanje za nekaj, kar šele pride, ogrevanje za predstavo, ki je nikoli ne boste dočakali, ogrevanje za najboljšo predstavo na svetu, ogrevanje za vse nevidne delavce, ogrevanje v solidarnosti ...
Na
delo! (2022–2023) se ukvarja s problemom dela. Preko
različnih umetniških situacij, ki so postavljene v specifična okolja, nas
nagovarja k razmisleku o tem, kaj je smisel in vrednost dela, na kakšne načine
delo doživljamo v vsakdanjem življenju in kako je na delu umetnost. Umetniška
dela so zato v prvem poglavju (2022) kontekstualno umeščena na tiste lokacije,
ki v družbi igrajo tvorno vlogo pri oblikovanju politik na področju dela, bolj
specifično pri oblikovanju strategij na področju dela v kulturi, v javne
servise, ki odgovarjajo na težave z delom, v institucije, ki izobražujejo
prihajajočo delovno silo in v prostore, ki skrbijo za sodobne prakse na področju
umetnosti. Tovrstna prostorska in časovna umeščenost del, namenjenih (p)ogledu
tako zaposlenih v institucijah kot povabljenim in naključnim obiskovalkam, želi
razširiti polje vidnosti umetniškega dela in njegove recepcije. V drugem
poglavju (2023) bodo umetniška dela v celoti predstavljena v razstavnem in uprizoritvenem
formatu.