Delo To ni moje delo hoče
biti demistifikacija umetnosti kot Božjega daru.
Z afirmacijo prepričanja Jaz
ne delam, jaz sem umetnik umetnik afirmira »svobodo« in »avtonomijo« dela
in se odreka ekonomiji dela. A navzlic svobodnemu in avtonomnemu ekonomskemu
razvrednotenju lastnega dela ali bolje prav zaradi njega je umetnik suženj in
ujetnik sistema. Sistema, ki ga kdaj bolj odkrito, kdaj bolj zakrito dojema obenem
kot idealiziranega Izjemnega posameznika
in parazita.
»Kdor ne dela, naj ne je!« je
dahnil minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek na pogostitvi po Prešernovi
proslavi v Cankarjevem domu 7. 2. 2018
»Ko vas bodo naslednjič
prepričevali,da so slovenska moderna umetnost tudi barvni fleki na platnu ali
korenje v vagini in riti, vedite,da to ne počno zato skrbi o naši ‘kulturni
nerazgledanosti’. To počno,ker hočejo,da tudi v prihodnje to financiramo in
tako polnimo njihova korita,« je zapisal
minister za notranje zadeve Aleš Hojs na Twiterju 30. 8. 2022.
To ni moje delo je delo štirih idealnih parazitov, popolna medsebojna zloraba
in podreditev obenem.
Na delo! (2022–2023) se ukvarja s problemom dela. Preko različnih umetniških situacij, ki so postavljene v specifična okolja nas nagovarja k razmisleku o tem, kaj je smisel in vrednost dela, na kakšne načine delo doživljamo v vsakdanjem življenju in kako je na delu umetnost. Umetniška dela so zato v prvem poglavju (2022) kontekstualno umeščena na tiste lokacije, ki v družbi igrajo tvorno vlogo pri oblikovanju politik na področju dela, bolj specifično pri oblikovanju strategij na področju dela v kulturi, v javne servise, ki odgovarja na težave z delom, v institucije, ki izobražuje prihajajočo delovno silo, in v prostore, ki skrbijo za sodobne prakse na področju umetnosti. Tovrstna prostorska in časovna umeščenost del, namenjenih (p)ogledu tako zaposlenih v institucijah kot povabljenim in naključnim obiskovalkam, želi razširiti polje vidnosti umetniškega dela in njegove recepcije. V drugem poglavju (2023) bodo umetniška dela v celoti predstavljena v razstavnem in gledališkem formatu.