Delo je način, da vključim okolico v svoje življenje.
Sreča je, ko svoje življenje doživljam kot del svojega dela.
Delo je možnost pobega od sreče.
Sreča je delo.
Delo je način življenja.
Sreča je, ko v svoje delo vključim družino.
Delo je čas, ko moram najti srečo v svojem življenju.
Sreča je, ko v svojem delu najdem življenje.
Delo je sreča.
Sreča je, ko se izgubim v svojem delu.
Delo je, ko ne najdem sreče.
Sreča je, ko sanjam, medtem ko delam.
Delo je, ko se moram zbuditi od presenečenja, ki prinaša srečo.
Sreča je, ko v svojem delu najdem presenečenje.
Geneza
Tomaža Groma prijaviva na Bunkerjev razpis
Delo in sreča. Prisiliva ga, da ubesedi misli. Ugodi in zapiše štirinajst
povedi in v eno vpiše sanjam.
Ni izbran.
A močno osebno zaznamovana zavrnitev laska. Ko
ugotovi, da je na las enako zavrnitev v svoj predal prejel tudi Loup
Abramovici, se laskanje razblini in močno osebno izpuhti. Tomaž in Loup pa sta
spet in zaradi naključja skupaj.
Na delo! Se samodejno zaprede. Smisel
zasnujeta Teja Reba in Špela Trošt.
Tomaž pa še naprej sanja. Sanja, da bo za 50 €
prodal vinilko s prdci. Sanja, da bo prodal svojo glasbo. Sanja, da bo prodal
svoje delo. Sanja, da bo prodal svoje življenje. Sanja, da bo prodal sebe.
Na
delo! (2022–2023) se ukvarja s problemom dela. Preko
različnih umetniških situacij, ki so postavljene v specifična okolja, nas
nagovarja k razmisleku o tem, kaj je smisel in vrednost dela, na kakšne načine
delo doživljamo v vsakdanjem življenju in kako je na delu umetnost. Umetniška
dela so zato v prvem poglavju (2022) kontekstualno umeščena na tiste lokacije,
ki v družbi igrajo tvorno vlogo pri oblikovanju politik na področju dela, bolj
specifično pri oblikovanju strategij na področju dela v kulturi, v javne
servise, ki odgovarjajo na težave z delom, v institucije, ki izobražujejo
prihajajočo delovno silo in v prostore, ki skrbijo za sodobne prakse na področju
umetnosti. Tovrstna prostorska in časovna umeščenost del, namenjenih (p)ogledu
tako zaposlenih v institucijah kot povabljenim in naključnim obiskovalkam, želi
razširiti polje vidnosti umetniškega dela in njegove recepcije. V drugem
poglavju (2023) bodo umetniška dela v celoti predstavljena v razstavnem in uprizoritvenem
formatu.