Neforma #119, 12. 5. 2025 ob 20h, Španski borci
Špela Remec, Matej Kejžar, Gal Furlan in Jože Bogolin
Včasih
se mi zdi, da bi morali vsi biti bobnarji in plesalci. Ko bi bili
jezni, bi glasno demonstrirali in kakšen od udarcev bi priletel točno
tja, kamor je treba. Sicer bi plesali.
V prosti
enciklopediji piše, da je človek za svoje dosežke uporabil razum.
Izkušnje iz preteklosti, posploševanje in poskušanje so mu pokazali pot
do bolj lagodnega življenja zanj, za človeštvo (ne vedno) in za Zemljo
(le redko).
V članku o šestem
množičnem izumrtju iz leta 2018 opozarjajo, da smo ljudje v zadnjih 40
letih z Zemlje izbrisali 60 odstotkov vrst vseh sesalcev, ptic, rib in
plazilcev.
Ni treba
veliko pa se spomnim, da spadam v invazivno vrsto, med razvajene in od
zemlje odtujene živali, zapletene v ubadanje s seboj in zamotene z
neštetimi bleščečimi stvarcami, prepričane v svojo samozadostnost.
Nam
razum res koristi, če spimo na gorečih lovorikah? Če je lagodno
življenje v resnici neugodno, bi morda izkušnje iz preteklosti in
posploševanje moralo zamenjati nekaj vzdržnejšega.
Na Neformi #119 bo razum nadomestila improvizacija z dobro mero poslušanja in intuicije. Pomladna renesansa pred poletno pavzo.
Neformo snujeta Nataša Živković in Samo Kutin
Gal Furlan je že kot otrok kazal izredno zanimanje za igranje bobnov, zato je
logično sledilo glasbeno izobraževanje, ki ga je pridobil v šoli Zlatka
Kaučiča.
Jože Bogolin je po šolanju na Visoki šoli za glasbo in gledališčev Münchnu prevzel
vodenje Oddelka za tolkala na Konservatoriju za glasbo in balet
Ljubljana.
Špela Remec je
slovenska plesalka, ki se je šolala na SVŠGUGL, smer sodobni ples, in
študij zaključila na akademiji Iwanson International School of
Contemporary Dance v Münchnu v Nemčiji, kjer tudi deluje in živi.
Matej Kejžar je študiral na SNDO Amsterdam, X-GROUP P.A.R.T.S. in pri Trisha Brown Dance Company v New Yorku. Med letoma 2008 in 2012 je sodeloval z Rosas Dance Company v Bruslju.
Avtor fotografije Mateja Kejžarja iz predstave Movements 9: Matija Lukić