V sklopu projekta
Ventilator, tretja edicija #3
Naslov: Trip-tih
V
prvem, januarskem srečanju cikla Ventilator 2020 je z Jurijem Konjarjem
in Katjo Legin na odru Španskih borcev sodeloval Zlatko Kavčič. Druga
ediciji je bila poleg nove kombinacije- Katja, Jurij in
multiinštrumentalist Samo Kutin- zaznamovana tudi s ponovno izkušnjo
“gledališča” po treh mesecih samo-izolacije. Ista trojka (Jurij - Samo -
Katja) zastavlja naslednjo tretjo etapo kot serijo v treh “epizodah”
skozi tri dni na treh različnih prizoriščih.
22.9. Lesno Brdo / pri Samu ob 18h
23.9. Krušče / pri Katji ob 19h
24.9. Španski borci, Velika dvorana ob 20h
Samo
živi v Lesnem Brdu, Katja je doma na Kruščah, Španski borci pa so
skoraj kot domači oder. Med edicijami do sedaj je vedno preteklo kar
nekaj časa, tokrat se bodo tri improvizirane predstave zgodile zgoščeno,
ena za drugo, v treh dneh. Ventilator v novih prostorsko - časovnih
koordinatah.
Za dogodka v
Lesnem Brdu in na Kruščah je treba rezervacijo potrditi na spodnji
naslov oziroma vpisati svoje ime in priimek ter telefonsko številko v
dokument na linku:
Lesno Brdo:
Krušče:
Ventilator
je del platforme Neodvisni. Sam naslov Ventilator naslavlja
prevetritev, ventiliranje, zračenje, pretočnost vsebin, tem, kombinacij,
oblik, tehnik, načinov prisotnosti, modulov, avtorjev, izvajalcev, gest
in zvočnosti. To pa omogoča izjemno kreativnost, izvirnost, odzivnost
in odprtost v snovanju. Poskrbel bo za nepreverjene kombinacije
avtorjev, izvajalcev, umetniških stilov, tehnik.
Jurij
Konjar je plesalec, improvizator, koreograf, raziskovalec, pisec,
kurator in organizator, ki dela na področju plesa. Študiral je na PARTS v
Bruslju ter plesal pri Les Ballets C de la B. Delal je z/za Majo Delak,
Janezom Janšo, Borisem Charmatzom, Martinom Kilvadyjem. V 2007 je
preživel poškodbo glave, ki je njegov fokus preusmerila na potencial
sedanjega trenutka. V 2009 ga je podrobno opazovanje videa Goldbergovih
Variacij Steva Paxtona popeljalo na pot improvizacijskih praks in
bogatega dialoga s Paxtonom in drugimi. Njegovo raziskovanje, performans
in poučevanje črpajo navdih iz odrskih izkušenj kot tudi iz kontaktne
improvizacije in Tuning Scores Lise Nelson.
Katja
Legin (Ljubljana, 1985) je že kot dijakinja SVŠGL, smeri za sodobni
ples, ustvarila dve solo predstavi. Formalno plesno izobraževanje je
nadaljevala na Labanu v Londonu (2004-2007). Po diplomi se je pridružila
takrat novo nastali skupini EnKnapGroup (EKG), pod umetniškim vodstvom
Iztoka Kovača. Leta 2010 je začela s podiplomskim študijem gledališke
režije na AGRFT. V času študija se je posvečala raziskavam in delom v
nastajanju (Try out, SUM UP, Passages), ki so se dotikali improvizacije,
živosti in performativnih veščin ter kvalitet. Podobne teme so bile
tudi fokus njene teroretične naloge, ki je kasneje izšla kot knjiga
Dvojnosti: Performer in njegovo delo (pri MGL, 2015). Kot plesalka in
performerka je sodelovala z velikim številom slovenskih koreografov/inj,
avtorjev/ric. Pet let je sokurirala improvizacijski cikel Neforma
(Zavod Sploh).
Samo Kutin je izjemno dejaven
multi–instrumentalist, znan po rabi nekonvencionalnih in lastnoročno
izdelanih glasbil in zvočil. Eden izmed tradicionalnih inštrumentov, ki
jih uporablja, je tudi madžarsko srednjeveško strunsko glasbilo hurdy
gurdy, s katerim ga pogosto videvamo muzicirati na dogodkih
eksperimentalne in improvizacijske glasbe. Na področju proste
improvizacije se intenzivno posveča iskanju, odkrivanju in manipuliranju
najrazličnejših možnosti inštrumenta hurdy gurdy. Skrajne zvočne
razsežnosti, od nežnega šuma do hrupnega drona, od blagozvočnih udarcev
do neznosnega cviljenja, doseže s preparacijo in ozvočitvijo glasbila,
pri čemer uporablja tako kontaktne mikrofone kot akustične resonatorje.
Nastopa kot solist in v raznolikih improvizacijskih in etno zasedbah
(Širom, Bakalina Velika, Salamandra Salamandra).