Zavod Sploh
SrečanjaNapovednikArhivKritikaFotografija

Srečanja

Srečanje 3: Trip-tih

Trojka (Jurij – Samo – Katja) zastavlja  tretjo etapo kot serijo v treh “epizodah” skozi tri dni na treh različnih prizoriščih. Samo živi v Lesnem Brdu, Katja je doma na Kruščah, Španski borci pa so skoraj kot domači oder. Med edicijami do sedaj je vedno preteklo kar nekaj časa, tokrat se  tri improvizirane predstave dogajajo zgoščeno, ena za drugo, v treh dneh. Ventilator v novih prostorsko-časovnih koordinatah.

22.09.2020, Pri Samu, Lesno Brdo
23.09.2020, Pri Katji, Krušče
24.09.2020, Španski borci, Ljubljana

Srečanje 2: Katja Legin, Jurij Konjar, Samo Kutin

Druga ediciji je bila poleg nove kombinacije – Katja, Jurij in multiinštrumentalist Samo Kutin – zaznamovana tudi s ponovno izkušnjo “gledališča” po treh mesecih samo-izolacije. Skupaj so preživeli en delovni teden in gradili proti predstavi.
05.06.2020, Španski borci, Ljubljana
Srečanje 1: Katja Legin, Jurij Konjar, Zlatko Kaučič 

1. SREČANJE: situacija, kjer se dva ali več ljudi sestane, naključno ali na osnovi dogovora. Srečanje Zlatka, Jurija in Katje. Srečanje Katje, Zlatka in Jurija na vsakem javnem dogodku. Srečanje Katje, Jurija in Zlatka s publiko na vsakem od teh dogodkov. Srečanje kot potencial za spremembo. Srečanje kot prostor soočenja in pogajanja med jaz in ti, med jaz in mi. Srečanje z drugim kot (moje) ogledalo.
2. POGOVOR: pogovor kot način izmenjave. Izmenjava med Zlatkom, Jurijem in Katjo. Izmenjava med Jurijem, Katjo, Zlatkom in prisotno publiko na vsakem dogodku. Pogovor kot poslušanje. Pogovor kot izrekanje sebe pred drugim. Pogovor kot tišina med vprašanjem in odgovorom, med izrečenim/udejanjenim in odzivom na to.
3. IMPROVIZACIJA IN KOMPOZICIJA hkrati. Improvizacija je komponiranje, komponiranje je improviziranje. Je to res? Ali? Kakšno je razmerje? Kdaj počnem kaj? Kaj počnemo skupaj?
4. DOGODEK: karkoli kar se zgodi, še posebej pomembnega ali nenavadnega. Dogodek v kontekstu odrske umetnosti. Srečanje kot dogodek. Pogovor/izmenjava kot dogodek. Dogodek kot trenutek, ko vsi vemo, da se dogaja zdaj. Ko se zgodi, nam je vseeno ali je šlo za komponiran ali improviziran trenutek. Dogodek kot trenutek, ki osmisli prisotnost (Jurija, Zlatka, Katje in publike).

16.01.2020, Španski borci

31.12.2022

La Isla Bonita@Novo leto

PREMIERA: LA ISLA BONITA@NOVO LETO
31.12.2022 ob 22:00, Velika dvorana, Španski borci
V sodelovanju z Zavodom EN-KNAP in Španskimi borci
 
LA ISLA BONITA
Avtorica koncepta in scenarija uprizoritve: Varja Hrvatin
 
Avtorstvo, scenografija in kostumografija: Varja Hrvatin, Lina Akif, Leon Marič, Anja Romih, Vid Merlak, Simeon Perich
Izvedba: Leon Marič, Živa Selan, Lina Akif, Julija Pečnikar
Video in grafika: Anja Romih
Glasba: Vid Merlak (DVMIR) in Simeon Perich (SHAO)
Produkcija: Zavod Sploh in Via Negativa
 
Za udeležbo dogodka je nujna rezervacija mest na: spelca200@gmail.com
Vstop prost!
 
 
LA ISLA BONITA@NOVO LETO je sklepni glasbeno-uprizoritveni dogodek znotraj cikla Ventilator, sestavljen iz uprizoritve LA ISLA BONITA ter klubskega dogodka AFTER LA ISLA BONITA. Novo leto, kot dogodek in večer, ki predstavlja ultimativno kulminacijo »hajpa«, vzpostavlja koncept prelomnice velikih sprememb in determinirajočih učinkov. La isla bonita je konstrukt igre, ki se nikoli ne konča. Je igra, ki je ujeta v nenehno produciranje vsebin in preigravanje vprašanj pričakovanj, zaobljub, vražjeverja, rituala, žrtvovanja in (dis)utopije.
 
Cikel glasbeno-uprizoritvenih dogodkov La isla bonita je serija petih site-specific eksperimentov, ki v ospredje postavlja vprašanje »hajpa*« ter različnih strategij za njegovo vzpostavljanje. Vsebinsko se La isla bonita naslanja na nenehne izzive in pritiske (po)ustvarjanja vsebin ter njihovim potencialom za produciranje »hajpa«. Na kakšne vse načine se generira »hajp« in kakšna vsebina se za njim sploh skriva? Skozi različne strategije vmeščanja klubske glasbe v javne neizvedbene prostore, La isla bonita raziskuje moč in vlogo »hajpa« v doživljanju in vrednotenju vsebin, tako na socialnih omrežjih kot v kontekstu umetnosti.
*Hype se nanaša na pričakovanja, umetno ustvarjena okoli osebe ali izdelka, katerih promocijska kampanja in podoba sta bila zgrajena iz precenitve njihovih lastnosti.

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni