Zavod Sploh
SrečanjaNapovednikArhivKritikaFotografija

Srečanja

Srečanje 3: Trip-tih

Trojka (Jurij – Samo – Katja) zastavlja  tretjo etapo kot serijo v treh “epizodah” skozi tri dni na treh različnih prizoriščih. Samo živi v Lesnem Brdu, Katja je doma na Kruščah, Španski borci pa so skoraj kot domači oder. Med edicijami do sedaj je vedno preteklo kar nekaj časa, tokrat se  tri improvizirane predstave dogajajo zgoščeno, ena za drugo, v treh dneh. Ventilator v novih prostorsko-časovnih koordinatah.

22. 9. 2020, Pri Samu, Lesno Brdo
23. 9. 2020, Pri Katji, Krušče
24. 9. 2020, Španski borci, Ljubljana

Srečanje 2: Katja Legin, Jurij Konjar, Samo Kutin

Druga ediciji je bila poleg nove kombinacije – Katja, Jurij in multiinštrumentalist Samo Kutin – zaznamovana tudi s ponovno izkušnjo »gledališča« po treh mesecih samo-izolacije. Skupaj so preživeli en delovni teden in gradili proti predstavi.

5. 6.2020, Španski borci, Ljubljana
Srečanje 1: Katja Legin, Jurij Konjar, Zlatko Kaučič 

1. SREČANJE: situacija, kjer se dva ali več ljudi sestane, naključno ali na osnovi dogovora. Srečanje Zlatka, Jurija in Katje. Srečanje Katje, Zlatka in Jurija na vsakem javnem dogodku. Srečanje Katje, Jurija in Zlatka s publiko na vsakem od teh dogodkov. Srečanje kot potencial za spremembo. Srečanje kot prostor soočenja in pogajanja med jaz in ti, med jaz in mi. Srečanje z drugim kot (moje) ogledalo.

2. POGOVOR: pogovor kot način izmenjave. Izmenjava med Zlatkom, Jurijem in Katjo. Izmenjava med Jurijem, Katjo, Zlatkom in prisotno publiko na vsakem dogodku. Pogovor kot poslušanje. Pogovor kot izrekanje sebe pred drugim. Pogovor kot tišina med vprašanjem in odgovorom, med izrečenim/udejanjenim in odzivom na to.

3. IMPROVIZACIJA IN KOMPOZICIJA hkrati. Improvizacija je komponiranje, komponiranje je improviziranje. Je to res? Ali? Kakšno je razmerje? Kdaj počnem kaj? Kaj počnemo skupaj?

4. DOGODEK: karkoli kar se zgodi, še posebej pomembnega ali nenavadnega. Dogodek v kontekstu odrske umetnosti. Srečanje kot dogodek. Pogovor/izmenjava kot dogodek. Dogodek kot trenutek, ko vsi vemo, da se dogaja zdaj. Ko se zgodi, nam je vseeno ali je šlo za komponiran ali improviziran trenutek. Dogodek kot trenutek, ki osmisli prisotnost (Jurija, Zlatka, Katje in publike).

16. 1. 2020, Španski borci

22.4.2025

Petja Golec Horvat: Milan Manifest, Ventilator #1_2025, Španski borci ob 18h!

Petja Golec Horvat: Milan Manifest
22. 4. 2025 ob 18h!!!, Španski borci

Ventilator #1
Avtorica, iniciatorka in performarka: Petja Golec Horvat
Sodelujejo:
Performer in glasbenik Filip Klančnik, dramaturginja in kontekstualka Maša Radi Buh, za vizualije, prostor in luč skrbi Simona Bobnar Radenković

Ventilator 2025 raziskuje Petja Golec Horvat

Projekt Milan Manifest je performativna raziskava umetnice Petje Golec Horvat v sklopu letošnjega cikla Ventilator. Projekt temelji na raziskavi pojava didaskalije – zapisov dejanj v dramskih besedilih, ki ne nujno predstavljajo zgolj navodila, vendar so lahko razumljeni kot spodbujevalci refleksije. Skozi odprto zastavljene uprizoritvene dogodke preizprašuje, kako posameznik s svojo telesno prisotnostjo in besedo oblikuje dogodek, prostor in čas, pri čemer didaskalija v tem kontekstu postane prostor med besedo in telesom.»Telo ne operira zgolj z gestami; gibanje ni nujno izrazoslovje čustvenega stanja. Biti odziven, prisoten. Besede v prostoru ne potrebujejo duplikatov. Poslušanje, s katerim potuje misel. Dovolj občutnega 'odmiranja' v ilustrativnosti ...«
Je vzpostavljanje odnosa do medija, umeščanje vanj. Gre zgolj za preprosto vprašanje identitete in razumevanje okoliščin ter lastno materializacijo pojmov. Tako namiguje k osebni raziskavi umetnice, ki čez pogovore z dedkom spoznava zgodbe in jih razume kot dediščino: postanejo ključne za izgradnjo performativne prakse, ki ne le pripoveduje, ampak doživlja. 
Projekt je zasnovan kot proces, ki se bo odvijal v petih javnih dogodkih, lokacijsko izmenjujočih se med Mariborom in Ljubljano.

Arhiv

Spremljajte nas
in ostanite obveščeni