2017
»Drašlerju uspe ob dokaj »vsakdanji« rabi inštrumenta sestaviti izredno
širok spekter zvočne izraznosti, zahvaljujoč predvsem svoji tehnični
izurjenosti. Plošča je lahko učni primer za rabo številnih ustaljenih potez
muziciranja na kontrabasu, katerih kombiniranje ter prepletanje dviga
zahtevnost njihovega izvajanja na mnogo višjo raven. V temelju se Drašlerjeva
igra osredotoča na sočasno postavljanje igrive flažoletne igre in globokih
raskavih dronov, kar skupaj ustvarja široko zvočno platno, ki ga kot vihravi
baloni gostijo in redčijo raznorazni zvočni vtisi, ustvarjeni izpod rok
tehnično izpiljenega glasbenika. Dramatični glissandi, poki in šumi, rafalne
pasaže in pritajeni pizzicato, dinamično menjavanje razpoloženj in
konstruktivni dialog zvoka s tišino.« (Baroš 2018)
Jošt Drašler, Tomaž Grom – snemanje
Janez Križaj – mix
Jošt Drašler – slika
Rada Kikelj Drašler – oblikovanje
Kritika: